Meerdere personen inschrijven koophuis

Discussie in 'De lounge' gestart door Angie86, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    ik zou het ook niet doen:]

teveel risico zitten jullie straks met de ellende:|

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Niet doen.....

3. tuc

tuc Niet meer actief

Mijn gevoel zegt ook niet doen...maar het lijkt mij een knap lastige situatie voor je om je man te vertellen dat je het nogal een risico vindt..het zijn zn ouders. Suc6

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Volgens mij mag je zoiets toch niet doen?
    Inschrijven op een adres mag volgens mij alleen als je er echt woont...ik zou het dus niet doen

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zou het ook niet doen.

Jullie heffingen worden hoger

Evt nare situaties komen ook bij jullie aankloppen

Jullie inkomen worden bij elkaar gerekend.

En... Offieel mag het niet volgens de wet. Dat alleen zou al een reden genoeg zijn, ook voor je schoonouders om jullie hier niet mee op te zadelen lijkt mij...

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
  7. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat is het zeker! Hij ziet niet in wat er allemaal fout kan gaan en kan het ook echt niet aan zijn verstand brengen. Hij lacht alles weg met ach jo dat gebeurt heus niet, niet zo doemdenken blablabla... pffff

*duimt dat ze geen hypotheek krijgen*

8. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze mogen er wel het hele jaar inzitten, mits ze een woonadres hebben opgegeven. Doen ze dit niet staat hier een fikse boete op.

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Lijkt mij vooral moeilijk om je man te overtuigen zolang je er "nu" nog niet teveel last van hebt.
    Maar op 't moment dat ze schulden maken of één van jullie werkloos wordt, is het natuurlijk te laat om hen "buiten te smijten".

Ik zou dus toch echt wel zo hard mogelijk proberen om dit niet te laten doorgaan.

Ik vang als het echt ooit nodig is met alle plezier mijn schoonmoeder op (hoe moeilijk zij en onze relatie ook is). Dat ze hier intrekt en mee leeft. Maar een "postadres" krijgt ze hier toch echt niet.

10. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Niet aan beginnen! Lijkt misschien onschuldig allemaal, maar kan toch hele nare gevolgen hebben.. het is hen keuze dus moeten zij het zelf maar uitzoeken.

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Gemeente heffing wordt niet hoger. Je hebt nl de keus voor een 1 of meerpersoonshuishouden. Of meerpersoons nu 2 of 10 is maakt (hoe oneerlijk ook) niks uit.

Zelf zou ik het niet doen ivm eventuele schulden maar ook voor de toeslagen straks als ze het op huishouden gaan berekenen. Daarnaast waar gaan ze heen als ze willen stoppen met het huisje, het te duur wordt of ze gepakt worden en moeten vertrekken? Ze hebben dan niet zo snel een woning en urgentie krijgen ze niet omdat ze officieel bij jullie in wonen.

12. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ff een update: ze krijgen geen hypotheek!

13. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Nou dat scheelt dan een hoop stress voor jou! Hoef je je niet in allerlei bochten te wringen ook. Wat gaan ze nu doen?

14. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Oh fijn voor jou.. 'probleem' opgelost :D scheelt indd een hoop stres. Ook benieuwd wat ze nu gaan doen

15. KimK

KimK Niet meer actief

Wat fijn voor jou!

16. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zeker opgelucht nu. Scheelt een hoop ruzie thuis denk ik!
    Nu houden ze hun huurhuis en gaan ze kijken naar een simpele chalet op een camping waar ze een lening voor kunnen afsluiten. (benieuwd of dat wel lukt dan:()

Deel Deze Pagina