hoi meiden. ik heb een klein vraagje ik heb de 15e mijn ei gehad, en ik heb gister avond doen testen alleen was hij negatief ( oh ja kruitvat 2 voor 5 eurie ) maar ik maakte hem open .. en buiten het aflees venster was er een dikke 2e streep te zien ?! wat wil dat zeggen ? ik moet zo gaan werken dus ik zit best in spanning
buiten de afleestijd mag je hem niet meer beschouwen als positief. Met ochtend urine testen en hopen dat je hem nu binnen de tijd ziet. succes
niet buiten de aflees tijd. buiten het aflees scherm .. dus toen ik de test open maakte zag ik een dikke 2e streep
Heb je er een foto van? Hmm, in principe zit het teststreepje echt in het afleesvenstertje, dus daarom ben ik wel benieuwd naar een foto om te zien waar bij jou dat streepje zit...
Meid, doe gewoon nog een test dan weet je het zeker! Want het maakt niet uit wat we hier zeggen, zekerheid heb je toch niet, dan blijf je nog twijfelen.
Inderdaad, dat is denk ik wel het duidelijkst; de kans dat bij twee testen het streepje echt zo ver van de normale plek af zit is héél klein.