Meerdere positieve ovulatietesten in cyclus, negatieve zwangerschapstest.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Logan, May 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb deze cyclus meerdere keren positieve ovulatietesten gehad. Op cd 15 een positieve, op cd 16 weer negatief. (Wel duidelijk, maar niet positief.) Op cd 18 en cd 19 een knaller, en toen stopte mijn vruchtbaar slijm ook. Gister en vandaag op cd 30 en cd 31 wéér een knaller. Ik heb gister en vandaag ook getest met de kv2v5 en een action maar deze zijn beide negatief. Ik heb op het moment geen vruchtbaar slijm, ik geloof haast niet dat mijn eisprong er nu is.
    Wijsheid om de gynaecoloog te bellen of is er een simpele verklaring voor?

2. Marietje25

Marietje25 Actief lid

Nov 7, 2013
    161
    21
    18
    Female
    Zoetermeer
    Gebruik je dezelfde ovulatietesten? Zal wel maar denk vraag dat eerst even haha ;).
    Ik heb dit ook een paar keer gehad, en ben er nooit achter gekomen waar dit aan kon liggen. Ik heb wel ooit eens m'n bekertje gewassen in een sopje waar ik mijn kookgerei in had afgewassen, we hadden spinazie gegeten en m'n ovu test knalde zo verschrikkelijk, wat eigenlijk niet kon. Voor de rest weet ik niet hoe ik steeds zo laat in m'n cyclus een positieve ovulatietest had, helaas was ik toen ook steeds niet zwanger.
    Je zit nu 12 dpo? Test je wel eens smiddags met een zwangerschapstest? Ik testte namelijk in de ochtend hartstikke negatief en in de middag kreeg ik streepjes!
    Succes, hoop echt dat het snel eens een positieve test mag zijn voor je!

3. Logan

Logan Niet meer actief

#3 Logan, May 1, 2015
    Last edited by a moderator: May 1, 2015
    Ik gebruik altijd de dipsticks van zwanger en kids. Die geven altijd een duidekijk resultaat. Ik gebruik altijd het kannetje van moeders voor moeders en die spoel ik alleen om met water.
    Dankje!! :)

Edit: gistermiddag heb ik na de ovulatie test ook even een action test erin gedoopt maar die is ook negatief.

4. Kellyy

Kellyy Actief lid

Apr 27, 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik zag je linkje staan in het nodforum waar ik me net gemeld heb. ik heb mijn eisprong 19 april gehad en 26 april een ovulatietest gedaan die een duidelijk maar licht streepje gaf.. 2 dagen later iets donkerder maar voor een ovulatietest nog steeds niet positief en gisteravond weer die hetzelfde was. Zo raar allemaal! Zit 2 dagen voor nod en vanmorgen zwschapstest gedaan en die was witter dan wit.

Misschien is jouw lh oorspronkelijk gewoon hoger en knalt die daarom af en toe. Of je bent gewoon zwanger maar te vroeg met testen?

5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ben nieuwsgierig... Waarom doe je op dag 30 en 31 weer een ovulatietest?

6. louan

louan Niet meer actief

Ik deed ook 4 dagen voor nod een ovu test. Ja waarom een ovu test. Ik was bang voor een negatieve zwangerschapstest was inmiddels 14 rondes verder. Dus dacht doe een ovu test misschien ook een beetje om testdrang tegen te gaan.

Hij was dus ook knalpositief. Toen heb ik meteen erachter aan een zwangerschapstest gedaan in de middag en daar stond een licht streepje op. De volgende ochtend een duidelijker streepje, ik was zwanger.

Ik hoop voor jou ook, ook al heb je een nega test gehad!

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Mss komende ronde ook tempen?

8. Logan

Logan Niet meer actief

@molensteen. Denk het maar wel weer. Was nu wel handig geweest.

Ik heb dit normaal nooit. (Ik hou mezelf altijd rustig met een ovukatie test :)) afwachten maar.

Ik wacht het wel af. Misschien komt het nog en anders bel ik bij menstruatie mijn gynaecoloog wel.

Omdat ik wilde testen maar het te vroeg vond voor een zwtest. Houd mezelf rustig ;)

9. Logan

Logan Niet meer actief

Hij is weer lichter dus dit keer een hele lange cyclus... :x

Share This Page