Hoi allemaal, Ik heb een vraag mijn onderwerp zegt het eigenlijk al. Ik ben vandaag 40 weken zwanger en ben de afgelopen week meerdere slijmproppen verloren. Waaronder toch 4 best grote proppen ook heb ik iedere dag wel 1 à 2 keer dunne sliertjes gehad. Wanneer begint de bevalling nou? Wie o wie herkend dit? Bij mijn mijn zoontje heb ik dit nooit mee gemaakt en is hij na inleiden met 42 weken via een spoed keizersnede geboren.
bij mijn 2 andere kids begon de bevalling de dag er na, maar nu nog steeds niks, terwijl ik al vanaf vorige week donderdag van alles verlies en steeds beginnende weeen heb die niet doorzetten. Je kan er dus helaas niets van zeggen! succes met wachten!
Het verliezen van een slijmprop zegt niets over het begin van je bevalling. Je kan je slijmprop verliezen en vervolgens kan het nog weken duren voordat je gaat bevallen. Bij de eerste ben ik mijn slijmprop met 34 weken verloren en uiteindelijk pas bevallen met 40w6d. Mijn gyn gaf destijds ook aan dat ze het ook niet hoeven weten als je je slijmprop verliest, aangezien medisch gezien het geen toegevoegde waarde voor ze heeft. Ik ben bang dat je toch nog even moet afwachten, maar gezien je termijn zo het bewijs van spreken ook zometeen kunnen beginnen. Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!
Hier ben ik woensdagavond de eerste delen van mijn slijmprop verloren en gistere het laatste beetje. Ik verloor ook 3-4 echt grote stukken en tussendoor alleen maar sliertjes. Tot op heden, behalve veel voorweeen en gerommel, geen beeb. Je kunt er dus idd niet zoveel van zeggen..
Ik heb alleen wel s begrepen dat t bij het voorwerk hoort.. ?? dus net als dat je weken voorweeen kunt hebben die misschien niets lijken te doen t heeft allemaal te maken met t voorbereidende werk zoals t weker worder van de bmm en t makkelijker maken ontsluiting te krijgen later.. Dus misschien wel een goed teken dat je lijf er mee bezig lijkt? al zegt het idd niets over wanneer t dan echt doorzet
zegt idd niks, hier de week ervoor in delen de slijmprop verloren maar uiteindelijk pas met 41+3 bevallen..