ik baal van mijn lijf

Discussie in 'De lounge' gestart door susanne85, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ik baal zo van mijn lijf op t moment:(
    Ik doe aan baton twirling en heb morgen een wedstrijd om me te kunnen plaatsen voor t NK. de wedstrijd wordt ook nog door mijn vereniging georganiseerd.
    ga ik verdomme toch daarnet door mijn onder rug heen:x kan nog amper bewegen en weet echt niet wat ik moet doen. 1 team heeft mij echt nodig en voor mijn 1 baton moet ik me nog maar 1 keer plaatsen en Nikita wilde mij zo graag zien dansen.

heeft 1 van jullie een goed idee wat snel werkt qua pijnstilling zodat ik morgen nog wel op kan?:)

2. Als je het al moet doen; Aleve 550! Kan je alleen bij de apotheek krijgen (wel zonder recept) omdat het zo sterk is, maar het werkt geweldig!

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Miss helpt een warmte pleister meis

Wel gaaf twirlen kan het zelf ook maar heb niet op twirlen gezeten maar op colorguard (bijna hetzelfde maar toch anders:p)

Enne heel veel succes

4. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    volgens de dokter werkt t als je een ibuprofen en paracetamol tegelijk neemt. die versterken elkaar. (en t werkt) maar voor ik naar mijn kop gesmeten krijg dat je niet mag mixen:D doktersadvies.

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wat balen zeg.
    ben alleen bang dat als je echt door je rug bent gegaan er geen twirlen inzit morgen:x.
    daar heb je echt wel even goed last van, hopelijk valt het dus mee.

maar misschien een warme douche en idd pijnstilling, dan blijf je bewegen en blijven je spieren ook in beweging!
    ik hoop echt dat het meevalt en wens je superveel succes voor morgen!!

groetjes joyce

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    deze heb ik ook van een arts.
    500 mg paracetamol en een ibu 400, da's een echt paardenmiddel! (maar 1 keer op een dag doen hoor! want echt bevorderlijk is het niet;))

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ik ga het je niet naar de kop smijten want hier hetzelfde advies gehad.

1 ibruprofen 600 mg (maar dat is dan wel weer op recept) met 2 paracetamol ( 500 mg per stuk).

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Twirlen heb ik ook gedaan :d is erg leuk!!

ibu en para tegelijk innemen werkt perfect!!

9. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    pfieuw! gelukkig zijn er meer van die artsen:D:D:D

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha en dan staat ze daar morgen half onder de drugs ;p

11. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    zo van huh?! ik had die baton toch hier heen gegooid..:D big smile!

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb nog een warmte pack liggen . kan ik er ook nog wel ophouden.
    heb ook best zware medicijnen gehad van de ha dus hopelijk wordt t dan zo verminderd dat ik morgen toch de wedstrijd kan draaien. is echt mijn lust en mijn leven:)

en colorgard is leuk ja. ook fijn om naar te kijken. dit hebben we niet op onze vereniging maar morgen komt er wel een colorgard op onze wedstrijd langs;) ik doe twirlen al vanaf mijn 5de dus al 21 jaar

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ik mag geen ibuprofen hebben ivm maagvlies irritatie die ik een maand geleden heb gehad:) maar gelukkig nu best zware meds gehad in de hoop dat t gaat werken. ;) dus duimen

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    en dan hopen dat ik mijn baton niet op mijn kop krijg:$ al ben ik vrij stokvast. maar mijn 1 baton is zo belangrijk en t twirlteam ook, die kan ik toch niet laten vallen want dan kan t team niet meer op:( voel me vooral lullig naar hun toe

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    nou meiden

zie tijdstip.....lig gewoon wakker van de pijn in mijn rug. straalt nu ook helemaal uit naar mijn billen dus geen wedstrijd voor mij straks:(
    ben zo teleurgesteld in mezelf helemaal omdat ik ook nog t team verstek moet laten gaan.
    t twirlteam MOET ik wel doen dus dat is tanden op elkaar en een pijnlijke 3 minuten tegemoet gaan maar t pomteam, 1 baton en dance solo laat ik toch voorbij gaan. wil me rug toch nog langer houden als vandaag he:) en dit is gewoon geen doen. elke beweging waarbij ik moet bukken doet verschrikkelijk zeer dus ik kies maar eieren voor mijn geld

fijne nacht nog voor zolang hij nog duurt;) ik duik nog ff mijn bedje in voor is t alleen maar de rust

16. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Welke vereniging zit je??
    Kan me voorstellen dat het je lust en je leven is meis
    Als het even kan pak ik ook gewoon me rifle of sabel en ga weer ff aan de slag:D

Ben begonnen toen ik 9 was en ben er uiteindelijk mee gestopt rond me 17de a 18de maar mis het nog steeds wel hoor
    Zeker de wedstrijden die we hadden niet alleen de winter maar vooral in de zomer

Hoe is je wedstrijd gegaan?

Deel Deze Pagina