Is dit weer de normale cyclus?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Inkie27, Nov 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Hallo,

Ik heb helaas een miskraam gehad en er werd me verteld dat je ongi daarna op gang komt tussen ongeveer 3 en 6 weken..

Ik ben gaan vloeien met de miskraam op 8okt en op 11okt ben ik het vruchtje verloren. Het is er uit zichzelf afgekomen en bij controle bij de gyn bleek m'n baarmoeder helemaal leeg te zijn.
    Was "netjes" dus..

Nu ben ik afgelopen zaterdag begonnen met bruine afscheiding (3 weken na verliezen van het vruchtje dus). Zondag was het ook bruin, best flink en maandag zat er ook beetje rood op m'n tampon. Vandaag is er al bijna niks meer te zien, beetje lichtbruin maar al bijna weg.

Is dit een normale ongesteldheid?

We hebben met een condoom gevreeën nou ja.. 1 keer voor het zingen jas om zeg maar.... Ik weet dat voorvocht genoeg kan zijn en ik was in de 2 ronde vorige keer zwanger dus best vruchtbaar en na je miskraam schijn je helemáál vruchtbaar te zijn..

Is dit een normale ongi en moet alles weer even op gang komen of zou het tóch een innestel kunnen zijn.. van die ene keer dat we pas op het laatst toch het condoom om deden...

Na het stoppen met de pil had ik een rare ongi.. die begon met rood en de volgende dag bruin en toen 3 dagen niks en daarna zette het door. Misschien dat dit ook wel doorzet maar toch....

Een zwangerschapstest zou misschien resultaat geven maar ik weet niet of het hcg van de vorige zwangerschap er al uit is..

Help!

Liefs Inkie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Inkie,

het is niet zo dat je na een miskraam meer vruchtbaar bent dan anders hoor, gewoon dezelfde kansen.
    Het lijkt me wat weinig bloed voor een ongesteldheid ook omdat je vaak ziet dat de eerste ongesteldheid na een miskraam vaak heftiger is dan je gewend bent.
    het hcg van je vorige zwangerschap is echt helemala uit je lichaam.
    Ik zou dus maar een test doen, dan weet je misschien meer!

Mirjam

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Hoi Mirjam,

Ik dacht.. ik wacht het nog af met de ongi na jouw bericht.. wie weet zet het door.
    Gisteren weer bruinverlies en vandaag alweer bijna over.. Geen rood te bekennen...
    Dus na de mk nog geen rood gezien.. (een ietsiepietsie beetje op dag 2 van de 3 dagen dat ik vorige keer bruin had wat begonnen was op 1 nov) Telt ook deze keer bruin niet mee als een ongi?
    Enig idee wat dit kan zijn... of zou het misschien toch door kunnen breken over een tijdje. De gyn zei dat ik tussen de 3 en 6 weken weer een ongi mag verwachten na de mk. Dus misschien komt het nog wel maar wat is dan toch dat bruinverlies?

Groetjes

Share This Page