Meerdere vragen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kwebbelbebbel, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelbebbel

18 apr 2009
    61
    0
    0
    Goedemorgen,

Op 4 september jl. ben ik bevallen van onze dochter. Daarbij is de vacuum gebruikt en een flinke knip gezet. Nu heb ik last van mijn ene bil, kant waar de knip gezet is. Daar zit nog steeds een kleine zwelling. Dit doet zeer als ik naar het toilet moet. Verder is de huid daar en bij mijn vagina zeer gevoelig. Voelt alsof het heel erg geirriteerd is. Je ziet er niks aan, maar het voelt heel pijnlijk. Hoe lang zal dit nog duren? En, kan ik er zelf iets aan doen? Ik lig zonder ondergoed in bed en dan gaat het redelijk. Zodra ik maandverband in heb overdag begint het weer. Lijkt soort allergische reactie.

Verder had ik zwangerschapssuiker gedurende de laatste weken van de zwangerschap. Nu heb ik twee dagen geprikt en nuchter zijn de waardes te hoog, 6,2 en 5,8. Overdag rond 7,7. En dat terwijl ik geen gekke dingen eet en juist eigenlijk te weinig omdat ik geen eetlust heb. Komt dit vaker voor of ben ik een van de mensen die na de bevalling diabetes overhoudt?

Ik hoor graag.

Groeten!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

De knip heeft ong 6 weken nodig om volledig te genezen. Het heeft zijn tijd nodig. Je kan met calendulazalf het litteken masseren dit kan helpen.Ook kan het zijn dat er een onderhuidse hechting zit te plagen,soms werkt je lichaam die hechting naar buiten.
    Je suikers....worden je waardes nog gecontroleerd door iemand.
    Ik vind je waarden helemaal niet te hoog, je zit nog vol in de zwangerschapshormonen. Ook je bloedwaarden moet even ontzwangeren. Neem je tijd meis, niet te snel alles weer in het gereel willen hebben!;)

Imke

Deel Deze Pagina