Ijzer smaak

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ProudMom28, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb een ijzersmaak in mijn mond. Het is nu 2 dagen na mijn eisprong vermoedelijk het is nog veel en veel te vroeg i know! Maar ik herkend dit totaal niet, kan dit een zwangerschapsymtoom zijn? Ervaringen :)

2. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Ik hoop dat het goed is, want ik loop ook al een aantal dagen met een ijzersmaak in mijn mond!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Bij mijn tweede zwangerschap heb ik dat gehad gelijk vanaf 1 dag na eisprong.
    Dus ze kunnen wel zeggen dat dat allemaal te vroeg is, maar ik had het toch echt. (nog wel meer dingen hoor)

Succes meid!!!

4. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Echt? Ohw zie het kan dus toch. Het is niet steeds maar zo af en toe denk ik bleh wat een vieze smaak, beetje bloed ijzersmaakje zeg maar.
    Wat voor dingen had jij nog meer Esther? Heb jij je ei al gehad?
    Duim voor je meis.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik 9 maanden lang nergens echt last van gehad. Hoofdpijn wel voor nod en hier en daar wat kramp natuurlijk, maar niks noemenswaardig.

Bij mijn bbz was het gelijk vanaf eisprong, nou ja 1 dag erna al raak. Pak maar het boekje erbij met alle symptomen en ik had ze ook allemaal.

Dus echt het ene uiterste tegen het andere.

Ik heb mijn eisprong en IUI alweer gehad ja, ik moet nog een dag of 8 wachten nu.
    Ik duim ook voor jou!!!

6. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik heb dat ook gehad,meteen na eisprong was toen ook zwanger.Helaas was het toen wel mis gegaan na 8 weken en en 3 dagen.Heb goede hoop voor je.

Deel Deze Pagina