meerdere vrouwen dit??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mosa, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht in de onderschrift te lezen dat je in februari pas je echo hebt maar het is dus in januari. Je hebt gelijk als je nu gaat is het te vroeg.
    Ja het is denk ik wel normaal dat er van alles in je buik gebeurd, ik voel soms niks en soms van alles. Ik vond het afwachten na mijn ICSI behandeling al erg of ik zwanger ben of niet maar dit is veel enger. Stel je voor dat er geen hartje is :( zo frustrerend

2. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    haha ja dat stond er ook eigenlijk in februari maar moest januari zijn zag het te laat.. haha :p

we moeten gewoon hopen er dat een hartje klopt! dan valt er ook echt wel een last van me schouer af hoor. je bent natuurlijk niet 100% safe maar wel iets dichterbij die 100% :D

moeten vooral nu lekker relaxen en ons laten verwennen door onze mannen! stres voor de vrouwen is niet goed he! (goed excuus om je te laten verwennen) haha

3. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja mijn man legt me echt in de watten. Maar ik eet echt teveel. Ik neem alles waar ik trek in heb, zoooo slecht! Ik moet ook bekennen dat ik eet als ik gespannen ben, echt een emo-eter.

Ja dan ben je toch een stapje verder als het hartje klopt. Ik ga voor ons duimen hihi

Deel Deze Pagina