M'n ovulatie test begint wat donkerder te worden maar nog niet knal positief, ik denk dat ie vanavond of morgen positief is. Vorige maand had ik 2 dagen een positieve test. Maar wat ik me afvraag; M'n vriend en ik hebben gisteravond seks gehad maar hebben tot zondagavond geen mogelijkheid meer om seks te hebben. Denken jullie dat gisteravond nog effect kan hebben op evt eisprong van morgen of overmorgen? Of is het helaas, op naar de volgende ronde
Het kán sowieso. De kans is wel wat kleiner als er enkele dagen tussen zitten, maar het is niet 100% een gedane zaak.
Ik snap het probleem niet zo..... Als jij morgen om 12 uur een positieve ovulatietest hebt, is jouw eisprong in principe pas vanaf zondag 12 uur t/m maandag 12 uur (gemiddeld genomen) dus als jullie zondagavond het gezellig maken, kun je, zeker nu je al gemeenschap gehad hebt, nog makkelijk zwanger raken.
In dat geval hoop ik dat m'n ovulatietest nog even op zich laat wachten tot morgen! Ik kan helaas na vanmiddag niet meer testen dus op de goede hoop dan maar!