Hoi, Ik heb zojuist een deryan travel cot gekocht voor logeren. Op aanraden heb ik een peutervariant gekocht, voor onze baby van ruim 7 weken. Heeft iemand tips hoe ik de travel cot het beste kan voorzien van beddegoed?
Wij hebben ook de travel cot peuter! Bevalt hier erg goed. Al vind ik het matje wel erg plastic (logisch want is een luchtbedje). Maar dat zweet erg. Dus nu leg ik het matrasje in de tent (niet in het bestemde vakje onderin). Daarop leg ik het deel van de slaapzak met de stoffen kant naar boven. Daaroverheen een onderlakentje. Dan dun aankleden. Maar we gebruiken 'm pas sinds hij uit de wandelwagenbak is (met 7 maanden). De eerste maanden namen we dus de wandelwagenbak mee. Lijkt me dan nog veel fijner en makkelijker!
Ik deed op vakantie matrasje gewoon in de tent, het dekje er op, molton er over, hoeslaken. Ik heb de baby variant en heb die gebruikt met 11mnd. Ik zou idd de eerste tijd mooi de wandelwagenbek gebruiken, hebben we ook gedaan 2x op visite.
Hier het zelfde. Matrasje in het tentje en dan netzo opmaken als je wieg of ledikant. Ik heb zelf de peuter versie maar voor deze vakantie heb ik een baby versie geleend van een vriendin want vond voor een baby van 12 weken de peuterversie toch wel erg groot ( en die past niet op het onderste stapelbed van onze caravan)
Ik leg de baby in een trappelzak gewoon bovenop het onderste deel van de slaapzak. Ik maakt het niet op verder. Mijn oudste is twee, als ik 'm voor haar gebruik, slaapt die in het bijgeleverde slaapzakje.
Wij gebruiken hem voor in de caravan. Matrasje in de tent ipv onderin en hier een molton en hoeslaken omheen. Dan leg ik daar Finn in een trappelzak op. Ik gebruik verder geen dekens. Voor een babietje van 7 weken zou ik idd eerder de reiswieg/kinderwagenbak meenemen om hem daarin te leggen. En nog een tip, dat matrasje blaast zichzelf op, maar ik blaas er meestal zelf nog wat lucht bij.... Dan ligt het iets comfortabeler.