meerij plankje handig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Druif78, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Want hij wilde er niet meer op?? Is hij ook zo lekker wegloperig als de mijne? balen zeg.. maar wel fijn dat je dan niet de volle mep nieuw in de winkel ervoor hebt betaald! Daarom wil ik dat ook niet!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik heb achter de bugaboo ook een bugaboard (met afneembaar) stoeltje.

Sam was ruim 2,5 toen hij er op ging en dat ging altijd heel erg goed. Bleef altijd zitten en trok heel veel aandacht van voorbij gangers.

Nu is de volgende aan de beurt en dat is niet zo'n stilzitter. Zondag voor het eerst geprobeerd (staan) en dat ging super. Ik heb een tuigje vast gemaakt aan de kinderwagen (die normaal in een kinderstoel zit) en dat gaat op z'n rug dicht.

Ik kan achter mijn kinderwagen met plankje heel goed lopen, maar ben dan ook heel erg lang, dus duwstang stond al op de hoogste stand. Ik kan er gewoon recht achter lopen, voeten gaan er onder.

3. Bastet

Bastet Niet meer actief

Die is voor aan de achterkant.
    Ik heb zeker ruimte om te lopen omdat ik wat langer dan gemiddeld ben. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand die niet zo lang is naast de wandelwagen moet gaan lopen.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee gewoon in de winkel. Ze hadden het plankje achter een Speedi die daar stond gedaan en zo konden wij het dus even proberen.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Heb zojuist een via MP aangeschaft. Aardig aan de prijs nog voor een tweedehandse, maar hij was erg weinig gebruikt en deze mevrouw verkocht zowel een kiddyboard als een buggyboard maxi, wat wel handig was want de kiddyboard bleek dus niet te passen op onze wandelwagen!!
    Ik moet zeggen dat ik er wel goed achter kon lopen, schopte er niet tegen aan en ons zoontje was ook wel bereid om er ( even) op te staan om te proberen, wat me goede hoop gaf dat hij het straks nog wel leuk vindt ook.... ben benieuwd!

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ze ;)

Ze is idd een wegloper, maakte zich dan slap als ze erop moest staan etc.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Als Nathan op het plankje staat loopt hij niet weg. Hij blijft gewoon keurig staan. Is normaal gesproken meestal ook geen wegloper trouwens

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Zie dat je hem al gekocht hebt. :) Wij hebben er 1 in het gebruik en ik vind het ideaal! Mijn zoontje loopt veel, maar als hij moe wordt staat hij er graag op. En als ik even wat meer vaart wil maken krijg ik hem er meestal ook wel op. ;) We hebben er 1 van kids-sit maar het zitje is na een paar maanden afgebroken. Ik moet zeggen dat mijn zoontje er ook wel erg op wiebelde (niet omdat het zitje instabiel was, maar omdat hij er op zat te hupsen zeg maar haha). Nu heeft hij dus alleen nog dat plankje waar hij op moet staan en dat gaat gelukkig ook goed. Als hij echt moe is, gaat hij op de plankje zitten.

We hebben een enkele keer een buggy voor hem meegenomen (zodat beide kinderen konden zitten), maar dat vond ik helemaal niets. Dan zit hij zo passief. Met dat plankje gaat hij er toch veel vaker af en loopt hij dus meer. Vind ik veel prettiger met zijn leeftijd.

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh en we hebben het ding gewoon in de winter gebruikt! Sterker nog, we zijn ermee door de sneeuw gegaan. :D Niet heel handig hoor. ;) Maar een kinderwagen is uberhaupt niet zo handig in de sneeuw.

10. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik moet ook nog maar zien of hij er op wol blijven staan hoor...
    maar ik troostte me met het idee dat ik er toch de helft van de winkelprijs voor heb betaald ipv de volle mep en dat er eigenlijk weinig andere optie is. Draagdoek ( in combi met buggy) heb ik niet zulke fijne ervaringen mee. Zo'n zitje daar zie ik m ook echt niet op aangezien ie ook niet in de buggy wil zitten en hij echt altijd "zelluf wil lopen" en een duowagen komt er hier niet in ;)
    En om nu nog een jaar situaties te gaan vermijden om met 2 kids op pad te gaan is natuurlijk ook geen optie...

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen wij voor de kinderwagen gingen kijken hing er achter een kinderwagen ook zo'n plankje. Ik had mijn vriend toen wijs gemaakt dat dat was voor de ouders dat je zeg maar kon steppen achter de kinderwagen aan:p De gek geloofde het ook nog:D

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Whaha was mooi geweest als ie dat was gaan doen ;)

Deel Deze Pagina