Ja het kan in ieder geval met het standaard meerijdplankje van bugaboo zelf, alleen moet je er nog een adapter bij kopen als je hem gebruikt op de donkey (op de brede duo/twinstand in ieder geval, bij mono-stand misschien niet) Bugaboo Donkey Adapter Meerijdplankje | Babypark Andere merken meerijdplankjes weet ik niet.
Op het bugaboo plankje kan geen zitje zoals op de kidsit.. En je moet idd een adapter erbij kopen, niet handig dus!
mm7 beschadigd het frame niet erg door het plaatsen van zo een kidsit? of helemaal niet? ben altijd zo bang dat als je producten aanschaf wat niet origineel bij de wagen hoort dat het beschadigingen opleverd.
en is het gemakkelijk te plaatsen en te verwijderen? ik overweeg er een aan te schaffen omdat ik enkele dagen per week een oppaskindje heb en wij straks een vierde kindje verwachten. dan wil ik de donkey gebruiken voor de jongste en me oppaskindje en mijn andere kleintje dan op de kidsit zodra hij oud genoeg is. maar zal dus om af en toe gaan dat ik zo een ga gebruiken dus zal hem dan vaak willen verwijderen en plaatsen, is dit snel gedaan?
Ik heb de kidsit gekocht, voor op mijn donkey. Nou in een woord toppie! hij past er gewoon op zonder beschadegingen kan je hem vast maken. Hij was 90 eur bij de babydump normaal kost hij 119 maar bij de babyentiener store is hij in de aanbieding dus heb ik hem voor diezelfde prijs van de babydump gehad.
dat kan wel hoor... even kijken naar het model. Het stoeltje heet de Twoo. Ik heb hem ook en is erg handig.
Sooooorrry, lees t nu pas. Nee frame beschadigd niet. Als je een orginele wilt, moet je van bugaboo eerst een adapter kopen, daarop bevestig je dus het plankje. Helaas past op de nieuwe plankjes van bugaboo weer niet zo n zitje. Ik heb het helemaal uitgezocht, omdat wij 3 kleintjes hebben, dus ik moest wel een plankje met sitje erop want mijn zoon is pas 1,5 jaar. In iedergeval ben ik laaiend enthousiast over de kidsit, wordt hier elke dag gebruikt in combi met de donkey.
Jij komt ook uit h'sum ik heb je nog nooit zien lopen met je donkey. Miss jij mij wel heb een grijze met kobalt blauwe kappen
Ja die heb ik wel eens gezien, ik heb nu 1 roze kap op de reiswieg want mn zwarte is nog niet geleverd en 1 zwarte kap. Waar woon je ongeveer in hsum? En hoe oud zijn je kindje(s)?
Heb jij een grijze donkey?? Ik wist niet dat dit kon? Heb je een foto??? Ben wel benieuwd. Wilde ook graag grijs maar ze zeiden dat dit niet kon. Jammer om te lezen dat het blijkbaar wel kon.