is dit een goed autostoeltje?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Snne, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi
    Wij zijn op zoek naar een autostoeltje voor onze zoontje van 10 maanden. Nou vond ik deze zo pas op internet maar is dit een beetje een goede als je zoekt in de lage prijsklasse?

Autostoel Remi Plus Black/Grey Car Comfort

Ons budget is momenteel niet echt toereikend om een dure maxicosi oid te kunnen kopen.
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ben je op zoek naar een stoel waarin hij langer achterwaarts vervoerd kan worden, past hij niet meer in de groep 0 (+) stoel aangezien je zoontje nog erg best jong is? Of dat niet?

3. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo
    Hij past er nog net in zijn hoofdje komt er bijna bovenuit. Dan moeten ze naar een ander stoeltje toch? Dus we zijn alvast opzoek naar een nieuwe stoel.
    Ik vind achterwaarts vervoeren hartstikke leuk bedacht hoor maar die prijzen kunnen we al helemaal niet betalen!!!

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Dit stoeltje mag ook achterwaarts dus dat is wel positief als je hem op die manier gebruikt.
    verder ken ik het merk niet.
    hoelang is je zoontje? ik dacht toen mijn dochter rond de 11mnd was dat ze ook bijna niet meer paste maar uiteindelijk heeft ze nog tot 18mnd in de maxi cosi gezeten (cabriofix) er zijn ook andere modellen die kleiner uitvallen.

5. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oke dat wist ik niet dat hij ook in tegengestelde rijrichting kan. Maar wat bedoelen ze met deze zin dan?

Door plaatsing tegengesteld aan de rijrichting is dezeautostoel Remiaan te passen voor verschillende gebruikstoepassingen (dit is niet toegestaan in Nederland)

Ik weet niet precies hoe lang en zwaar hij nu is. Met 9 maand woog hij 9.6 kg en was 74 cm. Moet 2 juli weer naar cb :p
    Maar goed ik wilde hem ook nog wel even in de mc laten zitten, hij komt er nog net niet boven uit, maar zijn vast aan het oriënteren. Toen kwam ik deze tegen en vond de prijs wel erg fijn! Maar omdat ik er zelf weinig verstand van heb ben ik hier eerst maar even gaan informeren.

6. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    En hoe doe je deze achterwaarts dan? Heb je daar dan nog andere materialen voor nodig? Ik rijd een Nissan micra dus geen idee of die punten in mijn auto zitten. En het is een driedeurs.

7. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ik heb even gegoogled deze stoel mag je van 0-13kg achterwaarts zetten en daarna voorwaarts.
    is volgens mij gewoon bevestiging met de riem en je hoeft niks anders aan te schaffen.

een gemiddeld kind is ergens rond de 2-2,5 jaar 13kg

in ieder geval een veiligere keuze dan je zoontje gelijk al in een voorwaartse stoel te zetten.

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    je mag deze stoel ook op de voorstoel zetten maar dan moet je wel de airbag uit zetten of uit laten zetten bij de garage.

9. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Thnx voor je reactie! We gaan hem zo bestellen.
    Ik heb geen airbag op de bijrijders kant. De mc stond ook altijd voorin maar mijn vriend staat te popelen om gewoon weer gezellig naast mij te zitten ipv achterin haha. Hij heeft zelf geen rijbewijs dus als we ergens heen gaan rij ik altijd. Dus dit stoeltje komt straks achterin!

10. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Succes, hoop dat hij bevalt en dat je 'm zo lang mogelijk achterwaarts gebruikt. ;)

11. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vroeg het me af omdat je toevallig een stoel had uitgekozen waarin je je zoon nog wat langer achterwaarts kunt vervoeren ;)
    Dat is een fijne mogelijkheid van deze stoel. Hoe langer achterwaarts, hoe veiliger.
    Veel succes ermee!

12. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Haha ja dat had ik dus helemaal niet in de gaten dat deze ook achterwaarts kan. Alleen maar hartstikke mooi!

Weet iemand me te vertellen wat die zin betekent die ik in een eerder bericht heb gezet? Over dat het niet is toegestaan in nl?

Maar we hebben hem besteld dus ben benieuwd!!

Deel Deze Pagina