meerijdplankje en luiertas Joolz?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cowgirl80, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    ik heb de Joolz day en ik heb nu het Joolz meerijdplankje gekocht.
    Maar als ik de kinderwagenbak erop heb en mijn zoontje staat op het meerijdplankje, dan heb ik geen plek meer voor mn luiertas.
    Hoe doen jullie dat?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heb geen luiertas haha, gooi mijn tas altijd gewoon onderin het boodschappen netje :)

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Maar het boodschappenmandje heb ik nodig voor de boodschappen.. En de luiertas vaak ook voor een deel ;)

4. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, want daar gaan wij over een paar maanden ook tegenaan lopen!
    Misschien de tas dragen of 'm aan het frame hangen, zodat de tashengsel bij de kinderwagenbak loopt ofzo?

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik denk dat dat gewoon niet zo'n hele goede combi is helaas.
    Over een paar maanden ga ik het ook ervaren.

Ik denk dat boodschappen doen toch weer een stuk lastiger wordt. Nu gebruik i het xl boodschappennet, maar bij de reiswieg kan dat niet. En in combi met het plankje zal het ook wel nniet kunnen.
    Keuzes maken :)

Ik denk dat ik een rugzak om doe voor de boodschappen.

6. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.229
    113
    Het XL boodschappennet kan prima gebruikt worden met de reiswieg hoor! Je moet alleen het net iets naar je toehalen om de boodschappen erin te doen.

En waarom zou je een complete luiertas meenemen bij het boodschappen doen ? Gewoon een paar spullen in je handtas of een klein tasje dat je in het mandje van de joolz doen.
    Ook een idee om baby in een draagdoek te doen en oudste kind in de wagen.

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    ja het boodschappennet kun je er een beetje onderhangen inderdaad, dat heb ik gedaan. De luiertas gebruikte ik dus ook als boodschappentas, dan kon ik nog meer meenemen ;)

kiwi2013, dat lukt wel inderdaad, het hengsel aan het frame hangen, dan "staat" de luiertas zeg maar op het plankje. Dan kunnen we niet meer remmen, maar ach wat geeft t ;)

Mijn oudste is 3,5 dus die ga ik echt niet meer in een wagen stoppen. Maar we moeten 15 min lopen naar de supermarkt en naar het kdv, dus een meerijdplankje is wel handig dan.

8. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik heb ook de wagenbak en meerijd plankje. Ik leg de luiertas op de bak, op het dekje en frame zeg maar. En als ik weinig meeneem leg ik mijn portemonnee naast de voeten van de baby onder het dekje en een pakje doekjes en luiers onderin, dan heeft mijn oudste dochter geen last van de tas en kan ze gewoon staan. Maar zij is pas 2 dus ik neem ook vaak de draagdoek en zet haar in de buggy inzet..

Deel Deze Pagina