buggy titanium baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mamzie, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi hoi,

Wie heeft er ervaring met de buggy : Titanium Baby Breeze?

Wat mij zo fijn lijkt is de beugel er voor. Dat zie je bij geen enkele andere buggy. Alleen bij kinderwagens.

Ben benieuwd naar de reacties!

groetjes Mamzie

2. Yvonne22

Yvonne22 Lid

19 sep 2007
    33
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi ik heb sinds het weekend de buggy in gebruik en vind m erg fijn. Hij rijdt niet te zwaar, en mijn zoontje ligt er heerlijk in te slapen. Voordeel vind ik dat de wagen makkelijk in meerdere standen te verstellen is. En er zit ook een voetenzak die je erg makkelijk bevestigt. Zelfs de regenhoes die erbij zit vind ik fijner als de regenhoes van mijn kinderwagen. (xadventure) Een klein nadeel is dat je niet heel goed bij het boodschappenmandje kan. Maar goed dat vind ik niet zo heel erg.
    In vergelijking met bijv. Quinny Zapp vind ik deze buggy een topper!
    Oja we kregen er ook nog een draagtas bij. En die beugel kun je er ook af halen maar wij hebben er speeltjes aanhangen. Dus erg handig!

Groetjes

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ahhh eindelijk iemand die 'm heeft :D
    Dacht al dat ik geen antwoord meer zou krijgen hier ;)

Dus zo te lezen bevalt ie goed :)
    Ben blij om dat te lezen. Was namelijk al meteen verliefd op die buggy toen ik 'm zag. Maar mijn man is bang dat ie niet stevig genoeg is en niet veilig ( mede dankzij de verkoper die ons haast smeekte om de Mcclaren te kopen :rolleyes: )

Die beugel leek mij dus ook zo handig voor speeltjes enzo. De beugel op de kinderwagen ( tgrouwens ook een Xadventure ;) ) gebruiken we ook nog steeds voor speeltjes enzo. Vind Erik leuk!

En een gratis draagtas? Bij welke winkel was dat? Want dat is natuurlijk nooit weg ;)

4. Yvonne22

Yvonne22 Lid

19 sep 2007
    33
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou wij gingen naar de babyzaak bij ons in de stad ( Den helder) en lieten ons de buggy uitvoerig testen en uitleggen. Ons leek de buggy ook niet stevig genoeg maar nadat we een rondje reden met ons zoontje erin hebben we toch voor deze gekozen. Ook omdat hij er zo gaaf uitziet! :) ik knoop er altijd tasjes aan met shoppen en hij blijft stabiel.
    Wij hebben trouwens de limegroene.
    Enne die draagzak zat erbij in de doos, samen met de regenhoes en voetenzak.

Ik bedenk me trouwens net dat jouw zoontje natuurlijk al veel groter is als de mijne, en misschien zit de buggy dan wel anders. Of je moet net als ons een rondje rijden met je zoontje erin.

Haha succes!

5. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Aaah, idd eindelijk een mening over de breeze.
    Op diverse sites is de breez voor 149,00 te koop incl regenhoes, voetenzak, draagtas enz.

Ik heb gemaild naar één van die sites en ze zeggen dat in aug 08 de adapters voor de maxi cosi komen. Lijkt me ook erg handig.
    Volgende week ga ik in Heiloo een proefritje maken.

En qua grootte? Vergelijkbaar met de zapp?
    Er zit geen voetenplankje op wat je kan verstellen he? Dus de kids 'bungelen' met de beentjes?

6. Yvonne22

Yvonne22 Lid

19 sep 2007
    33
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou je t zegt ik heb geen idee eigenlijk of de voetensteun verstelbaar is. :oops: Ik zal ff kijken.
    Volgens mij lukt dat idd niet maar er zit wel een soort richel waar ze de beentjes op kwijt kunnen. Ik denk dat dat vooral geld voor oudere kindjes want mijn zoontje bungelt ook lekker met z'n beentjes.
    Verder kun je de wagen vergelijken met de Zapp. Alleen is deze in meerdere standen.

Enne adapters voor de maxicosi? Kijk das nog eens handig voor een volgend kindje :)
    Zal de winkels in augustus in de gaten houden ;)

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou, ik heb 'm gekocht hoor :D
    Zat nog even te twijfelen aan de Breeze of de Snooze. ( die is met 4 wielen )
    Maar heb voor de Breeze gekozen.
    Ben er zo blij mee! En Erik vind het heerlijk om er in te zitten ( tot nu toe dan he hihihi )
    En zo lekker makkelijk opvouwbaar!

Idd de voetensteun is niet verstelbaar. Maar ach, je kan niet alles hebben he ;)

Bedankt voor de reacties en veel rijplezier!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee goed om te lezen!
    Deze buggy staat ook op mijn verlanglijstje!

9. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ik zag de snooze ook staan op een site. Waarom heb je voor de 3wieler gekozen als ik vragen mag? Rijd deze beter, of gewoon omdat je dat mooier vindt?

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik heb met beide gereden in de winkel en kon niet echt veel verschil merken in het rijden.
    aangezien de 3 wieler 20 euro goedkoper was hebben we daarvoor gekozen ;)

11. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    :confused: 20, voor dat ene wiel?
    Gelijk heb je :)

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja vond het ook nogal duur voor een wieltje :)

13. Fluffientje

Fluffientje Nieuw lid

2 mei 2008
    1
    0
    0
    bediende
    Roeselare
    hallo

ben blij dat ik eindelijk een reactie vind over de titanium. In België is deze buggy natuurlijk weer niet te vinden. Ook de römer/britax verve kan ik nergens gaan bekijken.

Mamzie, heb je de römer verve niet in overweging genomen? Ik twijfel namelijk tussen de römer en de titanium breeze. De römer plooit een paar cm minder compact op dan de titanium. Met römer ben ik bekend maar titanium totaal niet.

Voor ons is het nogal een afstand om tot in Roosendaal te rijden (Babydump) om een buggy te kopen.

Kunnen jullie nog tips/ advies geven?

bedankt voor jullie reacties!

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Fluffientje,

Nou de romer hebben ze weer niet hier in nederland ;)
    Tenminste, niet in de winkels waar ik heb gekeken. Had er ook nog nooit van gehoord.
    Dus daarom kon ik die niet in overweging nemen ;)

Maar zo te zien ( heb ff ge-googled ) is dat ook wel een goede buggy. Natuurlijk heel anders dan de titanium breeze. Het enige dat ze overeenkomstig hebben is die beugel.

De breeze is er in 4 verschillende kleuren en de wielen zijn ook anders. Dikkere wielen zijn dat. Voordeel hiervan is is dat ie dan niet zoveel lawaai maakt als je ermee rijdt ;)

Wel balen dat de titanium niet in Belgie te krijgen is :(
    Ik weet wel dat je de titanium ook online kunt bestellen.
    Omdat je in Belgie woont komen er natuurlijk wel xtra leveringskosten bij denk ik.
    Maar eigenlijk zou je met beide even moeten rijden. Dan weet je welke het fijnste is. Beebje mee en kijken waar ie het beste in zit :)

Succes! En laat je nog ff weten welke je hebt gekocht? Ben benieuwd! :D

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb de buggy getest in de winkel en we gaan deze definitief aanschaffen. Nu nog bepalen in welke kleur hahah!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    je hebt een meisje he. Die roze is wel mooi dan ;)

17. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik heb bij babydump in Beverwijk de titanium baby snooze gekocht met 20% korting, dus voor 127 euro. Ik ben er zeer tevreden over:thumup:! Klapt veel eenvoudiger in dan de zapp. Ook heel prettig dat er een voetenzak bij zit en een regenhoes. In het mandje kunnen maar een paar dingetjes, maar ook dat is handig.

De veiligheidsbeugel kan eraf, evenals de dingen waar de beugel aan vast zit. Ik ga er vanuit dat er binnenkort adapters komen voor de mc. Hopelijk zijn deze niet zo duur.

Ik heb de grijze gekocht, maar alleen omdat ze deze op voorraad hadden in de uitvoering met 4 wielen. Eigenlijk wilde ik zwart, maar wij gaan op vakantie naar Frankrijk, en dan is zwart wel heel warm... De groene vond ik niet zo mooi, andere kleuren hadden ze daar niet staan.

18. laury

laury Lid

28 jun 2006
    83
    0
    0
    Wij hebben gisteren de Breeze aangeschaft. Er is inderdaad (naast de prijs) geen verschil in rijden tussen de 3 en 4wieler. Wij hebben de buggy bij de Babydump gekocht. Hij was nu € 119,20, want er is nu zo'n aktie dat er 20% van de prijs van de buggy's afgaat.

Hij rijdt super en erg licht. Wij hebben zowel de Breeze als de Verve geprobeerd en wij vonden de Breeze fijner rijden. Hij is ook iets beter geveerd.

groetjes Laury

19. Nanicah

Nanicah Nieuw lid

17 mei 2008
    1
    0
    0
    Ik heb de buggy ook gekocht en ben er erg blij mee hij is super en heel goedkoop.
    Ik heb hem gekocht bij Paula's babyboetiek voor €119.00 en daar word hij keurig netjes gedemonstreerd en uitgelegd.

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dames, per ongeluk heb ik nog een topic over deze buggy aangemaakt.
    Maar zijn de handvaten ook instelbaar in hoogte voor de gene die de wagen duwt?

Deel Deze Pagina