meerijdplankje ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Quechui, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quechui

Quechui Niet meer actief

Wie van jullie heeft een meerijdplankje voor de oudste?
    Ben je daar tevreden over? Zit het niet in de weg met het duwen van de wagen? En welk merk wagen hebben jullie.

Wij hebben momenteel een duo wagen, tandem van het merk Graco.
    Toen de jongste nog een baby was, was de oudste nog geen twee. Toen ging het allemaal goed, maar nu wordt het wrl erg zwaar. Voor mijn bekken geen goeds om met die wagen te blijven lopen.

De oudste luistert opzich goed (los lopen) maar voor namelijk voor de oma's wil ik een middenweg vinden en dus lijkt mij het meerijdplankje wel iets. Het zou dan inhouden dat we weer een kinderwagen moeten aanschaffen, maar wij hopen ooit een derde wondertje te verwelkomen dus dan komt die wagen ook wel weer van pas.

Tips of andere ideeën zijn welkom ;)

2. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een kidsit voor de Joolz. Super ding! Ben er erg blij mee. Nu wordt ie minder gebruikt, omdat de oudste goed loopt of mee wil op zn fiets.
    Eerlijk is eerlijk, zonder kidsit loop je prettiger achter de kinderwagen maar is goed te doen!

3. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik lees even mee. Wij hebben een maxi cosa mura 4 en ik zat nu te twijfelen voor een plankje of zo'n kidsit...

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij hebben voor onze tweede een plankje aangeschaft toen de derde geboren werd ( bugaboo)

Moet er wel wat naast lopen maar de bugaboo stuurde zo licht dat dat eigenlijk nooit een probleem is geweest

Nu hebben wij er ook een zitje bij opgekocht voor onze derde zodat ze iig nog kan zitten wanneer de vierde geboren is want moet toch 8 keer per dag sowieso al van en naar school lopen ;)

Ik verwacht dat dit niet heel veel anders is dan alleen het plankje behalve dan dat het niet 123 omhoog gezet kan worden wanneer het niet ik gebruik is

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Een kidsit is zo'n zitplekje? Kan dat niet worden opgeklapt dan?

Hoe oud waren jullie peuters toen ze erop zaten? Of stonden op het plankje?

Ik twijfel nog. Wij hebben een erg drukke peuter dan van 3. Ik heb niet het idee dat meneer keurig op het plankje blijft staan eigenlijk hahah

6. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een meerijdplankje, in gebruik vanaf dat de oudste 2,5 was. Ze kan goed zelf lopen, maar voor langere stukken is het erg fijn en ook wanneer we even snelsnel boodschappen moesten doen. Nu is ze 3,5 en staat ze er meestal niet meer op, maar vandaag bv weer wel omdat ze net flink ziek is geweest en nog wat moe/slapjes is.

We gebruiken 'm bij de Bugaboo Donkey in mono-stand. Het plankje zit dan iets rechts van het midden als ik er achter loop, het loopt anders met plankje dan zonder, maar hij zit mij echt niet in de weg. Ik klap 'm eigenlijk nooit omhoog (vind dat onhandig met het elastiekje), maar leg 'm wel eens los onderin.

Ik had overigens ook niet verwacht dat ze er met 2,5 braaf op zou blijven staan, maar ze is er nooit zomaar af gesprongen ofzo! Ze loopt sindsdien eigenlijk super fijn mee, houdt als ze zelf loopt ook vaak de kinderwagen vast. Echt gek hoor, want daarvoor - toen we met z'n tweetje liepen - rende ze er soms zo vandoor!

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hier ook een kidsit ze Was 2 ze heeft er weinig gebruik van genaakt ze wou alleen lopen haha
    Maar hij werkt super we hadden hem achter de joolz
    Je kan hem opklappen

Deel Deze Pagina