Meerijdplankje Mutsy Transporter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Dithje, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoi Dames,

Voor mijn zoontje van net 2 heb ik een meerijdplankje gekocht voor achter mijn mutsy transporter. Nu heb ik het plankje gisteren geprobeerd en past het niet. Ik heb het Mutsy step up board gekocht.

Iemand een idee welk plankje wel op de Mutsy Transporter past?

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb de Mutsy Slider en het was een crime om daar een goed plankje voor te vinden!

Nu hebben we het 'Buggy Board' van Lascal, en die past volgens mij bijna aan elke wagen. Er zit een soort "riempje" (verstelbaar plastic) aan wat je ergens onder aan je wagen kunt vastmaken. In ons geval was de stang onderaan de wagen te breed voor de meeste plankjes, en dit riempjes past daar prima aan. Daar zitten clipjes aan waarmee je het plankje er aan kunt hangen, die dan ook nog wel op 5 verschillende manieren is aan te passen (hoger, lager, dichterbij, verderaf). Dus dat móet bijna lukken denk ik!

3. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Hier ook een mutsy transporter en sinds kort ook een " skateboard" zoals mijn dochter het noemt er achter, wij hebben er 1 van bumprider te koop bij de babydump.
    Hier kwamen wij er ook achter dat die van mutsy zelf niet paste, het voordeel van dit plankje is, is dat hij op elke wagen past!

4. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Wij hebben een buggyboard met plankje (kit-sit) deze past ook achter elke wagen omdat er verstelbare bandjes aan zitten die je om de stang heen doet.

Hier kunnen ze dus op zitten. Staan lukt wel maar niet zoveel ruimte voor de voetjes dan.

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bedankt voor jullie reacties meiden!

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik weet dat je bij de transporter wel rekening moet houden met de rem van de wagen, die zit over de breedte van de wagen.
    wij kregen de tip om eentje te nemen die je aan de zijkant bevestigd. weet het niet helemaal zeker meer want het is al ruim 2jr geleden dat we de transporter kochten en we hebben het plankje toch maar niet gedaan. (en ook niet gemist)

liefs doris

Deel Deze Pagina