meerijdplankje op bugaboo

Discussion in 'De babyuitzet' started by happymama, Mar 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo dames
    wij verwachten een 2e kindje .
    nu is t zo , overdag doe ik boodschappen tevoet , nu kan ik dadelijk niet met een buggy en kinderwagen gaan lopen .
    als de baby komt is de oudeste net 2 geweest dus zal zelf ook al wel even kunnen lopen .
    nu wil ik dus dadelijk zo'n meerijd plankje op de kinderwagen .
    maar zijndie dingen wel echt nuttig ??? ze zijn vrij duur .
    mijn vraag is eigenlijk wie heeft er ervaring mee en blijft de kleine er wel opstaan als jij dat zegt , want t gezegde is , ik ben 2 en ik zeg nee hahaha
    ben benieuwd hoe t bij jullie gaat met zo'n plankje

2. happymama

happymama Niet meer actief

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

lastig te zeggen of jouw dochter netjes erop blijft staan. Mijn dochter vond het doodeng die plankjes. Ik heb jaren met een bugaboo gelopen met plankje en vond het niet bepaald fijn lopen! Zou hem niet aanschaffen en straks gaan proberen in de winkel, omdat je hem pas over een hele tijd nodig hebt en Britt dan een stuk ouder is dan nu.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wij gebruiken het ding altijd als we op pad gaan. Wel eentje waar mijn zoontje op kan zitten ipv alleen maar staan. Hij vindt het prima en blijft over het algemeen prima zitten. Soms wil hij even een stuk lopen, maar dat vind ik prima. Moet er alleen niet vanuit gaan dat we dan snel gaan ;) Ik vind juist het vrije zo ideaal. Hij heeft tenslotte de leeftijd waarop hij prima kan lopen, maar hele afstanden nog wat te vermoeiend kan zijn.

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind het trouwens niet zo storend lopen hoor zo'n plankje. Natuurlijk loopt zonder plankje prettiger, maar ik heb er geen last van.

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij hebben hem ook en vind hem wel handig behalve in de winkels. Want als je stil staat dan gaat ze er van af...

7. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 'm net voor 35 euro op marktplaats gekocht en dan zien we wel wat Finn er van vind :)

8. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook 1 en ze blijft er wel op staan. Alleen gebruik ik hem bijna niet. Zei nog tegen mijn man we hadden hem beter niet gekocht.

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Wij hebben een KidSit (waar ze op kan zitten) en dat gaat hartstikke goed. Ze blijft netjes zitten.

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Mijn dochtertje was 2 jaar en 2 maanden toen mijn zoontje geboren werd. Zei was toen nog niet op het plankje blijven staan. Als ze eraf wilde stapte ze er zo vanaf. Daarom hebben wij het twoo stoeltje erop gekocht. Ze zat dus aan de wagenbak. En ik had een tuigje aan de wagebak bevestigd zodat ze er niet vanaf kon stappen of vallen.

Share This Page