Pffff ik weet niet wat er is maar mijn jongste kan nog geen uurtje wakker blijven of hij begint alweer te gillen en wil dan niet meer spelen, ook bij ons zitten heeft hij het te druk voor. Hij wilt van alles maar tegelijk wil hij ook helemaal niets! Ook in de nacht wordt hij weer wakker en dan wil hij eten. Geen idee waar hij last van heeft, tanden (heeft hij nog niet), sprong..... Hij gilt ook gelijk als er iets niet lukt of als hij wat wilt. Hij gilt heel hard en heel hoog :S Herkenning bij iemand
Heel herkenbaar. Heeft onze kleine meid ook met vlagen last van.. Hier voornamelijk als ze iets nieuws aan het leren is en het niet wilt lukken. Succes ermee!!
Mijn zoon zit er nu ook middenin,ook snachts meer wakker, sochtends vroeger eten willen,snellere ontevreden met spelen..... Volgens mij hoort het bij een sprongetje
hoihoi, hier ook herkenbaar. Toen onze man ging lopen hadden we ook van die nachten dat ie ineens huilend wakker werd... en alleen maar bij mij willen zijn. en ook dat er weer een tandje zit door te komen.. en ook van die rare buien.. Hij moet alles dan verwerken en gaat dan dromen,dat denk ik.. nu is het weer over en gaat alles weer naar meneer z'n wens haha