Deze kwam ik tegen! Hij komt in 2011 uit, ben erg benieuwd wat dat ding gaat kosten! (aangezien ze niet de goedkoopste zijn ) Idealize Bugaboo Donkey kan twee kinderen tegelijk aan
ja hij is echt gaaf! mn tante is director van een afdeling van bugaboo...en ze vertelde dat ze idd nog niet uit zijn over de prijs!! keep u all posted!
Wow hij is echt gaaf! Mijn man en ik riepen eigenlijk al tijden dat het jammer was dat bugaboo geen tweelingwagen had, nu ziet het er naar uit dat hij op tijd zal zijn voor nummertje 3 zodat nummer 2 er ook nog van kan genieten. Onze andere optie was de Firstwheels, maar daar kun je geen maxicosi op zetten, ik hoop dat het bij deze wel kan. De voorwielen zijn trouwens wel een stuk groter dan een normale bugaboo..
Daar ga ik ook wel van uit ja, ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat nou net weg gaan laten. Enne, de lente van 2011, ik heb m in juni nodig, zou er geen enorme bestellijst zijn voor dat ding? Iemand een idee vanaf wanneer hij te bestellen is?
Ik vraag me af of deze wagen verder hetzelfde is als de vertrouwde bugaboo ... kun je de kappen vervangen, kun je de bekleding veranderen ... weet iemand dit?!
Deze lijkt me echt handig! Als je maar 1 kindje meeneemt, is ie net zo breed te maken als de Cameleon. Ik heb gelezen dat ie in het voorjaar uitkomt.
YouTube - Bugaboo Donkey Dit fimpje kwam ik nog tegen. I love dat ding! Dat ik heb hem niet nodig maar echt slim gedaan zo! Denk dat veel mama's hierop hebben gewacht
Hij is echt gaaf!! Heb kem gister in het echt gezien. Ik snap alleen niet hoe die mensen er al een hadden? Overal lees je dat ze voorjaar 2011 uitkomen.
vergeet ik te typen dat ik hem wel heeel erg gaaf vind mocht ik toevallig zwanger zijn van een tweeling dan hoef ik niet te twijfelen of hij moet echt heel erg veel gaan kosten
Vindt zo jamer dat ik hen niet nodig heb Hij is zo gaaf maar onze dochter os echtte groot nu wil alleen maar lopen en zo