Ik heb nooit een echte luiertas gehad. Het kan ook met een leuke hippe gewone tas, met wat vakjes. Eerst keek ik naar Oilily en petunia pickle bottom, die zijn wel erg mooi en leuk! Maar ook heeeel duur. Maar dit antwoord heb je vast niks aan
ik heb de Beaba exprssion (2e hands) gekocht. Heb hem nog niet officieeel in gebruik maar werd me sterk aangeraden door een vriendin. Genoeg vakjes(te veel word je ook gek van) en een apart tasje voor speentjes en een voor 2-3 flesjes.... maar denk idd dat je niet perse een echte luiertas nodig hebt. Als je gewoon een makkelijke, ruime tas hebt kom je al een heel eind. Ik heb deze ook 2e hands gekocht want ik vind ze toch allemaal best prijzig. Ook heb ik een beetje een neutrale gekocht, we weten nu wel wat we krijgen maar als er nog een komt hoef ik niet weer opnieuw op jacht.... veel succes met je zoektocht
Ik heb die van de prenatal. Hij is lekker groot met vakjes (maar niet teveel) Ook op aanrader van een vriendin aangeschaft. Heb heeeel veel andere leuke gezien, maar veels te prijzig voor een tas (voor een paar luiers etc..)
Ik heb deze tas. Is eigenlijk een laptoptas, maar ruim, veel vakken, stoer en erg fijn in gebruik!! Converse Retro Reporter
Ik zweer bij m'n JuJuBe luiertas (model Be All). Had hiervoor een luiertas van Oilily en een van Room Seven (ook leuk), maar die ik nu heb is veel fijner door de handige vakjes, zakje voor natte kleding, vakje voor verschoonmatje, flessenvakjes, vakjes voor je mobieltje en sleutels enz enz. Ik heb de tas met bijbehorende clips aan m'n kinderwagen hangen. Geen goedkope tas, maar ik vind 'm het dubbel en dwars waard. Tenslotte gebruik je een luiertas veel en vaak. Luiertassen - Ju-Ju-Be
Ik heb er 1 van Beaba.......super tas.....genoeg ruimte, apart tasje voor speentjes er zit een warmhoud tasje bij voor flesjes. Klein matrasje als je je kindje ergens wilt verschonen en heel veel vakjes. Ik ben er blij mee!!!
Ik heb deze tas. Ben er erg blij mee. Praktische vakjes en een apart verschoningsmatje wat je makkelijk zo mee kunt nemen met een luier erin. Ook nog wel een redelijke prijs voor een "officiele" luiertas, soms echt belachelijk wat zo'n tas kost.
hier ook die van de prenatal. Nog niet in gebruik maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook maar heb gekeken naar wat ik mooi vond en bij de kinderwagen past.