Ik ben op zoek naar een universeel meerijdplankje. Ik heb er nu een paar gezien, heeft iemand ervaring met deze plankjes? Makkelijk aan de kinderwagen te maken en af te halen? - Bumprider - Jippie's - Lascal Thanks!!
Ik heb van het merk lascal een meerijdplankje deze Buggy's | Buggyboard Mini Lascal Black Hij bevalt mij heel goed! Makkelijk te monteren en je kan hem ook er af halen heel makkelijk als je hem niet wilt gebruiken. Ook zit er een koord bij die je aan je kinderwagen en buggyboard kan bevestig als je tijden het lopen hem niet wilt gebruiken. Wat ik persoonlijk heel fijn vind is dat je gewoon achter de kinderwagen kan lopen zonder dat je elke keer tegen het plankje aan schopt.
Hier ook de lascal (maxi), en ook hier tevreden. Hij is er makkelijk af te halen en weer aan te hangen (alleen de eerste keer bevestigen vond ik wat gedoe), hij is vrij breed en hoog, dus je schopt er niet tegen aan, en als je hem niet gebruikt kunje hem heel makkelijk omhoog hangen, zodat ie uit de weg hangt.
Wij hadden de lascal maxi. Qua handigheid te reden over, ik vond alleen het lopen met een plankje met kind erop niet zo prettig...
Hier ook lascal bevalt prima. 1e keer bevestigen is inderdaad even een werkje maar daarna kun je hem er zo aanklikken als je hem wilt gebruiken. Dochter vind het hier ook heel leuk om erop te staan.