Misschien gewoon even vragen wat ze nog graag zouden willen hebben? Je weet nooit precies wat iemand allemaal in huis heeft. Ik heb bv. toen mijn zoontje geboren werd heel veel kleertjes in maat 56,62,68 geleend. Stel er komt weer een jongen dan zou je mij dus als nog blij maken met jongens kleren in deze maat. Ik heb zelf toen wel wat gekocht, maar niet voldoende voor een evt. 2e. Zou er niet zomaar vanuit gaan dat ze alles al hebben, tenzij je dit zeker weet natuurlijk
Een kleinigheidje voor de baby en een leuke mand met dingen voor de kersverse ouders. Vind zoiets ook altijd leuk, en zeker als ze al zoveel hebben voor de baby. Dan is het heerlijk als je als ouders ook even extra verwend wordt met lekkere producten enzo.
Wat is je budget ongeveer? Ik was erg blij met spullen van Koeka (mooie wikkeldeken, badcape, speendoekje) Heb ook moeder&dochter armbandjes gekregen van Petit Jae. Mooie kleertjes was ik ook altijd blij mee.
Leuke dingen waar de naam van de baby op staat? Stoeltje met geboortekaartje, knuffel met naam, fijne badcape?
Hema bon Luiers? Knuffeltje Speelgoed? Toch een leuk kleding setje Wantjes/muts/sjaal voor de winter Boekje Prenatal bon
Oh, genoeg te bedenken! Kleertjes vond ik persoonlijk bij mijn tweede zoontje toch leuk. Wilde niet dat hij enkel het 'oude' spul van zijn broer aan zou hebben. Afhankelijk van het budget: Gips setje vaan hand/ voetafdruk Boekje 'baby's eerste jaar' van Pauline oud Iets 'persoonlijks' met naam van de baby erop, badcape, romper oid. Zazu knuffel (rustgevend voor de baby, gaat aan als de baby huilt en kan verschillende geluiden geven, hartslag, waterval, muziekjes). Fijne verzorgingsproducten die wellicht wat luxer/ duurder zijn (zoals rituals) En verder zou ik gewoon ook even vragen of ze wensen hebben.....