Meerijdplankjes, universeel of merkgebonden?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ikkie97, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.916
    3.937
    113
    Ik ben op zoek naar een tweedehands meerijdplankje. Wij hebben een kinderwagen van topmark en de wandelwagen is straks eentje van koelstra.
    Op marktplaats staan diverse meerijdplankjes aangeboden, vooral Mutsy en Bugaboo.
    Zijn deze op alle kinderwagens te monteren of alleen op het eigen merk kinderwagen? Hoe werkt de bevestiging hiervan?

2. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Wij hebben de Kid-Sit en die past overal op.

Het voordeel hiervan is dat hij zowel kan zitten als staan.
    En geloof mij, hij zit meer dan staan. :)
    Erg blij met deze aankoop.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.916
    3.937
    113
    Die heb ik gezien, lijkt mij ook ideaal, maar nieuw vind ik hem veel te duur helaas en op marktplaats wordt hij niet aangeboden, althans niet echt hier in de buurt...

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wij hebben de Lascal buggy board maxi kan op meerdere merken gemonteerd worden. Op de site van Lascal kun je invoeren welk merk je hebt en of het dan past.

5. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben deze ook, erg fijn!!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Het bugaboo plankje dat ik heb past echt alleen op de bugaboo. Ik heb wel een oud model plankje, misschien past het nieuwe model wel op andere merken maar denk het niet.

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Deze hebben wij ook, ik vind me erg fijn. Je schopt er niet steeds tegen aan met lopen en hij is makkelijk aan en af te koppelen.

8. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb t plankje van Joolz bij mijn Joolz wagen. Er passen ook wel universele plankjes op de Joolz, maar dan kan de wagen niet meer op de rem.. Vind ik toch wel erg belangrijk.

9. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Wij hadden eerst een plankje van mutsy(gekregen 2e hands), en toen die kapot ging een nieuwe kid sit. Die laatsts is zijn geld echt waard.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Deze hadden wij ook. Eva kon er ook op zitten, overdwars, niet helemaal ideaal maar het kon wel en ze deed het ook regelmatig :). Maar echt noodzakelijk vind ik kunnen zitten niet, zeker niet met ruim 2 jaar (Eva en Lisa schelen 2 jaar en bijna 3 maanden).

11. tuc

tuc Niet meer actief

Ze zijn dus niet allemaal universeel. Die van mutsy kan volgens mij alleen op mutsy maar weet het niet zeker. Lascal en kidssit zijn bv wel universeel maar dat betekend niet dat ze op élke kinderwagen passen.

Als je iets wil hebben om ook te kunnen zitten is dit misschien wat voor je, de buggypod:

Deel Deze Pagina