newborn set stokke triptrapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door E82, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Wij zitten er over te denken om de newbornset van stokke te kopen.was erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Heb hem nog niet in gebruik, hij staat er wel al en het lijkt me heeeeeerlijk!

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.911
    113
    Vrouw
    Wij hebben de complete set sinds een paar weken en zijn er al heeeel blij mee!
    Zoontje is 10 weken en kan gezellig bij ons aan tafel 'zitten' in de newborn set. Ik gebruik hem ook weleens als hij de box zat is en ik eten aan het koken ben, dan zet ik hem er gewoon bij. Hij is er ook al een keer in slaap in gevallen, dus volgens mij vindt hij hem zelf ook erg fijn :)

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Super vanaf 4 wkn bij ons aan tafel erbij! Handig voor de eerste hapjes vanaf 4 maanden.

We verkopen hem nu omdat Siem al zwaarder is dan 9 kg

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

wij hebben hem ook. Handig ding maar wij hebben 'm wel te duur gekocht... :(

6. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb hem ook gekocht, maar nog niet ingebruik ;) hij is nu nieuw 59 euro! Een vriendin van me heeft hem ook en haar 2 kids vonden/vinden het heerlijk en fijn!! :)

7. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier wilde de kleine er niet in. Huilen! Daarbij sliep ze meestal tijdens t eten dus voor ons was t niks. Ligt erg aan t kindje denk ik.

8. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Ik vond het ideaal!
    Onze eerste deden we nog weleens in de wipstoel op tafel als we aan het eten waren. Dat is met de 2e al minder praktisch. De newborn set was net nieuw toen ik weer zwanger was en weet nog dat ik erg getwijfeld heb (duur!). Maar dagelijks gebruikt!

9. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Topding! Ideaal om erbij te zitten aan tafel en voor de hapjes. Hier net verkocht.
    Superleuk voor mensen die m nu kopen dat hij nog maar €60 kost, maar wel jammer voor de mensen die een jaar geleden nog het dubbele moesten betalen......

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik heb er ook aan gedacht om hem aan te schaffen, maar ik ben ontzettend bij dat ik het niet heb gedaan om dezelfde reden. Onze zoon slaapt altijd tussen de voeding van 15.00 en 19.00 uur. Weliswaar niet de hele tijd, maar wel zo rond etenstijd. En voor die zeldzame keer dát hij wakker is tijdens etenstijd werkt de box of het wipstoeltje net zo goed. Was bij ons geldverspilling geweest.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik moet zeggen.. bij de eerste twee niet nodig gehad en ook niet gemist. Wipstoeltje ging gewoon op tafel (ruimte zat) maar nu met 4 mensen al aan tafel.. best makkelijk. En ook als we spelletjes aan het doen zijn. De kinderen aan het knutselen of kleuren. Zoontje vindt het allemaal mooi om naar te kijken

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Niet gemist, onze dochter lag in de box als wij zaten te eten of in de kinderwagenbak. Ik zie de meerwaarde niet zo als ze nog erg klein zijn om mee aan tafel te zitten..... hier dus niet gemist de box en wandelwagen voldeed prima, zo m ook niet kopen bij een evt volgende.

13. mamavansuus

mamavansuus Actief lid

26 jul 2010
    194
    0
    0
    zeker het aanschaffen waard!

mijn zoontje zat er vanaf dag 2 in gezellig bij ons aan tafel...als ze wat ouder zijn zijn juist die tafelmomenten dat ze aandacht gaan vragen omdat ze moe zijn en nog ouder lekker eten op jouw hoogte!

14. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ik ben fan!:D Hier is het huiluurtje vervangen door gezellig vanuit het stoeltje kijken wat wij aan het eten zijn ;) En nu met de eerste hapjes is het ook heel handig. Wij hebben hem helaas ook te duur gekocht maar alsnog is hij het geld zeker waard.

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben er heel blij mee. We hebben geen grote eettafel en ze vindt het reuze gezellig om bij ons aan tafel te zitten:).

Straks met hapjes lijkt het mee ook ideaal, veel makkelijker dan een wippertje:).

16. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Bij de eerste niet gehad en nu wel en we vinden het super gezellig allemaal. Mijn oudste zegt altijd "notje (zo noemt ze dr zusje) ook bij" dus zij is nu al helemaal gewend dat ze erbij zit en ook aandacht krijgt tijdens het eten. Dus voor ons allemaal gezellig en ze zit er prima in, goede hoogte om alles te zien en straks ook handig met hapjes geven

17. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Wij hebben hem ook, maar nog erg weinig gebruikt.
    Toevallig deze week met groente begonnen dus zat hij erin, maar hij zit liever in de wipstoel of ligt in de box.
    Misschien omdat z'n benen loshangen?

Is hij nu zo goedkoop?? Grrrr!!

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ben er echt super super super blij mee.. In de eerste instantie niet gekocht. Maar toen hij er was toch maar gedaan.. Zoontje was altijd wakker als wij gingen eten. .Alsof hij hoorde dat we de tafel aan het dekken waren. .Als hij in de box lag was hij altijd verdrietig maar zogauw hij er bij mocht zitten was het meteen goed.. Ook met de eerste hapjes vond ik hem erg handig.. Straks bij nummer 2 hoop ik er net zo veel plezier van te hebben :D

19. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hem heel veel gebruikt voor mijn dochtertje! Ideaal! Nu is hij uitgeleend aan m'n schoonzus. Dus de hele familie kan er nog gebruik van maken.

20. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Geweldig ding! We hebben m heel veel gebruikt! Zou niet zonder willen..

Deel Deze Pagina