Paarse babykamer

Discussion in 'De babyuitzet' started by lique80, May 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,
    Zoals de titel al zegt ben ik bezig met een paarse babykamer.
    Het is ongeveer de kleur van het prenatal-logo.
    Nu ben ik opzoek naar allerlei accesoires.
    Bijvoorbeeld aankleedkussen, wiegdekentjes enz. Ook doosjes of mandjes.
    Mocht iemand deze kleur ergens tegenkomen dan hoor ik het graag.
    Alvast bedankt

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat gaaf! Je hebt wel een lastige kleur uitgekozen, maar dat had je zelf ook al gemerkt hihi. Ik heb geen idee waar je bv een paars aankleedkussen zou kunnen kopen... Is het misschien een idee om de spullen zelf te kleuren? Bv mandjes paars spuiten en linnen in de was verven?

3. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Voor het aankleedkussen kan je ook een paarse hoes kopen.Die zijn makkelijker te vinden dan een paars aankleedkussen.

Veel plezier met het maken van het kamertje!

Groetjes,Monique

4. shanai

shanai Bekend lid

Feb 8, 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Ook ik ben bezig met een paarse babykamer.
    Als je een aankleedkussen in het paars zoekt moet je even bij google zoeken op aankleedkussen van het merk knoef.
    Een paarse klamboe heb ik bij leen bakker gekocht. Bij leen bakker hebben ze ook paarse organza gordijnen.
    de schilderijen aan de muur laat ik maken door iemand die dat voor de hobby doet. ik heb haar een kleurenstaaltje van de kleur gegeven en zij maakt schilderijen in dezelfde kleur.
    Bij een doe het zelf winkel kun je spuitbussen op kleur laten mengen, waardoor je rieten mandjes e.d zelf in de juiste kleur kunt maken.
    Kijk ook eens op de site van baby-max, daar staat een voorbeeld van een paarse kamer.
    Ook ik hoor nog graag ideeen van anderen waar je paarse spulletjes vandaan haalt, want ze zijn inderdaad moeilijk te vinden.

5. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik heb gisteren bij de babydump ook wel paarse spulletjes gezien. Mandjes, klamboe etc.
    Beddegoed en aankleedkussenhoes kun je zelf ook verfen met textielverf.

Ben wel benieuwd hoe t gaat worden. Een paarse kamer.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Leuke paarse mandjes ed. hebben ze ook bij Trendhopper en bij de Gardo. Daar heb ik ze vandaan want Louise's kamer heeft ook paarse (en roze) accenten. Bij de Gardo hadden ze toen een superleuke hanglamp; bovenkant roze en onderkant paars met touwtjes eraan met roze en paarse vlindertjes/bloemetjes.

7. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Het merk koeka heeft ook allerlei dingen in het paars...
    Succes met je kamertje!

8. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ah, bedankt voor de meeste antwoorden. Wat schilderen en verven betreft, dat kan absoluut. Ik heb het hemeltje gewassen in de wasmachine en die is fantastisch geworden,.

Ook heeft mijn zusje eea gescoord bij de IKEA. Maar vroeg me af of er nog meer was kant en klaar. We gaan van het weekend eindelijk beginnen. Vorige keer waren we rond deze tijd al klaar volgens mij!

Alle tips nog steeds welkom

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Ik heb vorig jaar ook een paars kamertje in elkaar mogen zetten :) 't Is inderdaad een moeilijke kleur, maar ik zie nu wel steeds meer paars komen.
    Ik heb wel een paars aankleedkussen, de knoef. Een paars/lila muziekdoosje. En verder veel troepjes gehaald bij babymax in Veenendaal en Kidsfactory.

10. marjan77

marjan77 Bekend lid

je kunt ook wit kopen en zelf verven met Dylon textielverf.
    hebben wij gedaan met de hydrofiel luiers. die hebben we nu in allerhande vrolijke kleurtjes!

11. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ze hebben paaarse aankleedkussen hoesjes van cottonbaby

12. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik maak zelf schilderijtjes, misschien vind je dat wat? Kan in alle kleuren (ook bijvoorbeeld verschillende kleuren paars. Het kan ook met naam/geboortedatum. De kleinste kost 10 euro.

Ik heb hier een website van, deze kan ik je wel geven via PB als je wil?

Leuk idee trouwens een paarse kamer!

Share This Page