Ik heb al een voetenzak voor de maxicosi (de originele pebble zak), maar deze is erg warm en wil er graag een wikkeldeken bij die ietsje dunner is. Mijn eisen zijn: - Uitsparingen voor de schouderbandjes en ook voor de band tussen de beentjes - Geen model met "voetjes" - Zachte en zeer soepele stof Iemand tips?
Ik heb toen (1,5 jaar geleden) een voetenzak van prenatal gekocht, geen echte wikkeldoek maar een doek die je met klittenband kon vastzetten dus ook net zo "open of dicht" als je zelf zou willen. Was toen 15,-, weet alleen niet of ze die nog steeds hebben.
Even gezocht en het was zoiets, alleen heb ik er 1 die grijs is met sterren van binnen. Prenatal - Autostoelen en accessoires van alle merken online kopen! | PRENATAL.NL - Voetenzak autostoel online kopen! | PRENATAL.NL - Prénatal - Prenatal voetenzak bosdieren
Ik heb hem van de Hema. Ze hadden alleen maar blauw en roze.. Heb maar een blauwe genomen. Het is blauw fleece aan de buitenkant, en grijs/wit gestreept soepel stofje (geen idee wat ) aan de binnenkant.
Ik heb er 1 van de prenatal met de bosdieren zoals van de link hierboven Het is er 1 van fleece dus lekker warm met mn winter baby en er zit klittenband zodat je m zelf open en dicht kan doen zoals jij dat wil. Een andere van de prenatal van bv draakje heeft wel een soort voetjes model maar eigenlijk kan je die benen er ook overheen doen en dan dicht wikkelen. Daar ben ik ook heel tevreden over want die heeft van die flappen dat je t echt om je kindje heen kan wikkelen en met klitteband vast kan zetten. Maarja heeft dus wel soort voetjes.
Die van de hema staat niet meer op de site Heb nu een lodger badcape op de kop getikt via mp en mijn moeder gaat daar grote knoopsgaten in maken voor de riempjes. Ben benieuwd!
Ik had de Lodger Wrapper. Een wikkeldoek met gaten voor de gordeltjes vond ik niet zo'n veilig idee, je kunt de baby dan in noodgevallen minder snel uit de maxi-cosi halen. Met de Wrapper heb je daar geen last van.
Ik wil juist gaten voor de gordeltjes zodat de doek in de MC kan blijven zitten. Het enige wat je hoeft te doen is de doek openslaan en je kind eruit halen.
Ik heb er eentje van Puckababy gekregen gisteren. Het lijkt me een erg warm ding dus kou zal ons ukje niet hebben. Over een weekje of 20 kan ik zeggen of hij fijn is in gebruik! Uit ervaring zou ik zeggen dat als fleece te warm is, je misschien beter gewoon een dekentje over je kindje heen kan leggen en dat in de auto eraf halen. Een mc is over het algemeen al erg warm en wij hebben met ons maart kindje meer te warm gehad dan te koud.
Hier komt de kleine in november, zit dus vol in de winter. Voor het echt koude weer heb ik de voetenzak. Ben erg benieuwd naar die lodger badcape, schijnt een mooi stofje te zijn. Als hij fijn voelt maak ik er gaten in en ben ik voor 5 euro + verzendkosten klaar
Ik heb deze gekocht: Prenatal - Alles voor het slapen van jouw baby online kopen! | PRENATAL.NL - Dekens - Prénatal - Prenatal wikkeldeken In het wit.