Ik ben op zoek naar een mooie verzorgingstas, die ook als gewone tas gebruikt kan worden. Een combinatie tussen handtas en luiertas dus. Met veeeeel vakken binnenin, zodat je de spullen makkelijk terug kunt vinden. Budget is ongeveer 100,-. Geen drukke prints en felle kleuren. Wie heeft een idee?
Luiertas Little Company | Luiertas webshop lk heb deze en vind hem ook heel goed te gebruiken als gewone tas:
Prenatal - Kinderwagens en accessoires van alle topmerken online! | PRENATAL.NL - Little Company - Little Company Rock Bag Red Je moet er van houden maar nu flink afgeprijst!!
ik heb deze uitgezocht : Laessig Multizip Bag Black | Babypark met veel korting voor 69 zoals je kunt zien aan de ritsen zitten er heel veel vakken in (ook een aparte vak voor je telefoon) en een apart waterproof vak wat je kunt gebruiken als je bv een natte romper/slab of zoiets hebt (ik noem maar wat) ik kan je nog niet vertellen hoe ie bevalt helaas
Hier ook de Cowboysbag the bag op m'n verlanglijstje. Maar dan de gewone en niet de luiertas variant. Deze is in meer kleuren. Wel iets duurder dan 100 maar ja, ben verliefd Heb bij de eerste ook een 'gewone' tas gebruikt (Quick) en beviel prima! The Bag Handtassen Cowboysbag
Ik heb deze genomen van little Company Ideaal en lekker groot! Ze hebben ook andere kleuren, en hij is nu iets afgeprijsd. Little Company Verzorgingstas Totem Tote Taupe Groetjes
Ik heb deze ook en ben er superblij mee! Echt een mooie tas met lekker veel vakken voor alle babyspullen. Wat mij betreft echt een aanrader
Little Company Twist Shoulder Bag Black/Sand/White | Little Company Twist Bag | Baby-Dump Deze tas heb ik. Is nu in de aanbieding met 20% korting.