Buggy met omkeerbaar zitje!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door gwenjobels, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gwenjobels

gwenjobels Nieuw lid

29 aug 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat ze bestaan, maar misschien kan een van jullie me helpen. Ik ben op zoek naar een buggy (alleen buggy, geen kinderwagencombo) met omkeerbaar zitje..
    Ik heb alleen een fiets en wil deze zo snel mogelijk gaan gebruiken. Wil daarop dus een buggy vervoeren, maar vind het wel heel leuk als mijn zoon de eerste paar maanden nog even mijn richting op kijkt. Ook handig als het heel hard waait, dan zit hij niet zo in de wind. Want om je kind nou de wind op te laten vangen is ook wel heel erg zielig!!
    Dus zijn er buggy's die goed inklapbaar zijn, compact en waarbij het zitje omkeerbaar is?? En zo nee, heeft iemand het telefoonnummer van maxi-cosi zodat ik het idee kan doorbellen ;)??

Alvast bedankt voor al jullie ideeen!!

2. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Misschien een idee om bij het beste idee van nederland te presenteren...wie weet wordt je nog rijk;)

3. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Bugaboo Bee heeft een omkeerbaar zitje. Is alleen wel stukken duurder dan andere buggy's en ook niet makkelijk op de fiets te vervoeren volgens mij.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    hoe oud is je zoontje? want je hebt het over de eerste maanden, maar dan mag je zoontje nog niet op de fiets....

5. gwenjobels

gwenjobels Nieuw lid

29 aug 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat weet ik, hij is nu 3 maanden.. En ik ben gewoon alvast op zoek!! Op dit moment ligt hij gewoon nog in zijn maxi-cosi of wagenbak. Wist alleen dat mijn wensen lastig zouden zijn en daarom dus al aan het orienteren! Straks als ik weer werk, heb ik daar weinig tijd voor :p..

6. gwenjobels

gwenjobels Nieuw lid

29 aug 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, had ik ook al naar gekeken.. Sowieso de prijs, zoveel heb ik voor mijn kinderwagen niet eens betaald!! En is inderdaad niet te vervoeren op de fiets.. Maar toch bedankt voor het meedenken!

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb zelf de Bugaboo Bee en dat gaat inderdaad helaas niet lukken op de fiets (dwars op de bagagedrager lijkt mij niet heel erg handig). Eigenlijk denk ik dat je het beste het telefoonnummer van maxicosi kunt gaan opzoeken want ik denk niet dat ze er zijn in het formaat dat handig is mee te nemen op de fiets. Je zit dan al gauw gebonden aan een paraplu buggy en in mijn zoektocht ben ik nog geen omkeerbare tegengekomen. Maar misschien heb ik er net een over het hoofd gezien en heeft iemand anders de ultieme tip voor je.

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    De bebecomfort heeft een soort van buggie die een omkeerbaar zitje heeft. Hij heet de loola. Echt compact is ie naar mijn idee niet. Hier is een link.

:: Bb Confort ::

9. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Met een baby-bij kun je je kindje in de Maxi Cosi vervoeren op de fiets. Maar dan heb je terplekke natuurlijk geen buggy of wagen. Een draagzak kan dan ook handig zijn trouwens; kun je toch op pad op de fiets en terplekke rondlopen.
    Maareh; je kindje kan toch pas in een buggy zitten als hij zelf kan zitten, anders is het niet goed voor de houding en o.a. rug van je kindje.
    Lotte ging pas met 8 (of misschien zelfs 9) maanden de wagenbak uit. Ze kon toen nog niet zelf zitten maar wel goed genoeg om in een buggy te zitten. Ze zat toen ook voor kleine periodes in de kinderstoel.

Ik ken helaas voor je geen buggy die je kan draaien en makkelijk op de fiets meeneemt. Denk niet dat ze bestaan, haha. Dus dat idee van Mellepel is nog eens een idee ;)

Volgens mij is er een buggy van Quinny die heel klein is voor groot gemak op de fiets.
    Maar, die voldoet niet geheel aan je wens t.a.v. naar je toe kijken.

Succes met je zoektocht!

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Anders fietskar?

Ik vervoer mijn dochter sinds dat ik weer aan het werk ben in de fietskar. Ik heb er een babyschaal in zitten, maar de maxicosi kan er ook in vast gezet worden.

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik werk in een babywinkel maar heb nog nooit geen buggy gezien vwaarvan je het zitje kunt draaien. Dat komt omdat de bekleding vanwege het invouwen vast zit aan het frame deze kan dus maar 1 kant uit zitten.

Je hebt wel buggy's waar je een maxi cosi op kunt klikken. Dus als je hem alleen wilt gebruiken voor kleine stukjes is dat misschien ook een optie en dan een baby mee op de fiets voor de maxi cosi.

En anders toch een buggy van je af en als het hard waait een regenhoes erover doen dan zit ie ook uit de wind. Zou wel kijken naar een buggy dan waar de zit helemaal plat van kan zodat de kleine lekker kan liggen in het begin.

Deel Deze Pagina