16 t/m 31 Juli 2014

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Mamaloe1973, Nov 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamaloe1973

Oct 29, 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Mamaloe1973, Nov 2, 2013
    Last edited by a moderator: Feb 27, 2014
    Jippie, vanmiddag getest op 10 dpo en ben zwanger van vierde kindje!
    Uitgerekend op 16 juli:D

Hopelijk volgen er snel meer!:D

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Gefeliciteerd.
    Een jaar geleden opende ik hetzelfde topic, maar dan 2013.
    Hele fijne zwangerschap.

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben ook half juli uitgerekend :D precieze datum weet ik nog niet (denk zelf 17) maar zal wel duidelijk worden bij de eerste echo hoop ik.
    Voor mij is het de 3e maar ik vind het weer net zo spannend als bij de andere 2 :p

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Al lekker druk hier :D

5. Liesken

Liesken Fanatiek lid

Oct 18, 2009
    1,116
    1
    38
    Nou dan meld ik me ook :) Ik ben als het goed is 16 juli uitgerekend. En ook van ons 3e kindje! Heel erg leuk, toch ook weer enorm spannend..

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Welkom Liesken :) Leuk dat het ook jouw derde is. Hoe voel je je? Ik heb enorm last van ochtendmisselijkheid, meh. Had ik bij de eerste helemaal niet en bij de tweede een heel klein beetje.

7. Liesken

Liesken Fanatiek lid

Oct 18, 2009
    1,116
    1
    38
    Ik voel me nu nog wel goed! Wel wat moe en 's avonds merk ik dat mijn buik al een beetje begint op te zetten. Balen van je ochtendmisselijkheid Sterre, dat is al vroeg. Ik had het de vorige 2 zwangerschappen vanaf de 6e week, dus ik vrees eigenlijk dat ik er straks ook weer aan moet geloven en de wc pot mag omarmen...

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Liesken: wat fijn dat je je zo goed voelt. Hopelijk blijft het ook zo, spugen is niet leuk :( Heeft dat de vorige keren lang aangehouden?
    Hier een redelijk goeie dag trouwens, jippie :) Goed slapen scheelt veel merk ik al.
    Ik heb ook al een wat opgezet buikkie 's avonds maar dan gaat gewoon lekker de joggingsbroek aan :p Ben wel erg benieuwd hoe snel het nu gaat met m'n buik. Bij de eerste kwam hij pas na de 20 weken en bij de 2e rond de 17e week.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Oja mijn banner staat op 15 juli maar dat weet ik niet zeker. Ik wacht gewoon de eerste echo af :)

10. Liesken

Liesken Fanatiek lid

Oct 18, 2009
    1,116
    1
    38
    Ja idd goed slapen scheelt zeker veel! Kan je ineens veel meer aan. Ik denk dat het nu nog wel weer sneller gaat met de buik. Ben erg benieuwd! Hoop dat ik het wel verborgen kan houden tot de eerste echo..

Vorige keren was ik misselijk tot 16 weken, toen was het over. Maar wie weet heb ik nu een heel andere zwangerschap met andere (of geen!) kwaaltjes :)

Hebben jullie de verloskundige al gebeld? Ik denk dat ik nog even wacht tot 5 weken.

11. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Dames mag ik ook met jullie meerkletsen? Ben waarschijnlijk 16 juli uitgerekend volgens mijn eigen berekening.

Zal me even kort voor stellen ik ben 24 mijn vriend 33 we wonen al ruim 4 jaar samen en dit is ons eerste kindje. Vind het heel spannend!

Heb vorige week zondag positief getest maar eigenlijk vanaf woensdag ( mijn nod op zijn laatst ) dringt het pas echt goed door!

12. Liesken

Liesken Fanatiek lid

Oct 18, 2009
    1,116
    1
    38
    Gefeliciteerd MadameV! Het is ook spannend!

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Liesken: ik heb de vk ook nog niet gebeld, wilde dat ook volgende week ergens doen. Ik moet eigenlijk een vroege echo omdat ik verhoogde kans op een bbz heb maar ik heb daar helemaal geen zin in :) Dan duurt die eerste tijd helemaal lang ;) En ik zou gewoon graag wat later willen zodat we eventueel gelijk een hartje zien en horen.

MadameV: gefeliciteerd en welkom! Het is zeker spannend :) Hoe voel je je?

Hier een duidelijk mindere dag, meh :( Vanmorgen duizelig en nog ontzettend moe. Dat is eigenlijk de rest van de dag zo gebleven ondanks dat ik vanmorgen mocht blijven liggen. Ik ben ook niet echt de gezelligste nu :) Vreselijk zeg ;)

14. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Dankjullie dames!

Ik voel me eigenlijk prima. Af en toe een vlaag van duizeligheid en/of misselijk maar echt maar heel af en toe. Wel al dat getrek aan mijn zij maar dat ervaar ik niet als vervelend. Wel erg moe sinds een paar dagen maar goed ala het hierbij blijft :D ik heb niks te klagen. Zei ook al tegen mijn vriend soms denk ik het is net of er niks gebeurd is aangezien ik zo goed als nergens last van heb.

Ik heb de verloskundige afgelopen dinsdag gesproken. Ik dacht laat ik maar meteen bellen. Ik zou namelijk heeeeeel graag een echo voor Sinterklaas willen omdat we het dan naaste familie willen vertellen. ( deze ronde zei mijn vriend áls het nou lukt komt goed uit, weinig feestjes in het verschiet, dam vertellen we het naaste familie rond Sinterklaas en de rest rond kerst haha ) zodoende dat ik ook al beetje had zitten fantaseren hoe dat zou zijn met Sinterklaas en hoe we dat dan zouden doen. ( ik weet het was erg ver op de zaken vooruit haha ) en nu word het dus werkelijkheid dus zou ik graag een echo willen voor die tijd. Die heb ik ma 2 dec dan ben ik ong 8 weken ( dinsdag of woensdag ) aangezien ik zo lange cyclussen heb gehad denkt de verloskundige dat ik nu al 7 weken ben, maar ik weet zeker van niet ivm ovu testen en temperaturen, dus ik moest maar iets eerder gaan van ze ipv de 9a 10weken zij hanteren, maar daar ben ik dus wel blij mee! 10 dec heb ik intake gesprek dat is weer ergens anders als de echo.

Hoe voelen jullie je?

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Madame: ja leuk he, wij willen het ook met kerst gaan vertellen. Helemaal niet gek hoor dat je daar al over nadenkt, ik heb ook al zitten kijken naar ideetjes :D Ik zag een hele leuke met kerstballen. En wie weet komt mijn vriend ineens weer met een leuk idee op de proppen. Normaal issie niet zo crea maar bij de tweede hebben we (verhuis)kaartjes laten maken uit naam van onze oudste met de tekst 'ik ga verhuizen van de babykamer naar een echte grote jongenskamer want papa en mama hebben v.a. 5 september een nieuwe huurder gevonden voor de babykamer'.
    Leuk, 2 december de eerste echo :)

Ik voel me best beroerd haha :) Ik ben echt heel erg moe en duizelig. Veel misselijk ook. Heb ik bij de vorige twee helemaal niet gehad. Toen voelde ik me fit en goed en nu als een vaatdoek. Maar ja, maakt niet uit, ik ben zwangurrr :D

16. Isabella82

Oct 23, 2013
    69
    0
    0
    Hi meiden,

Als eerste gefeliciteerd!!!
    Ik wil hier gezellig met jullie meekletsen. Ben volgens huidige berekening 16 juli uitgerekend, vorige week zondag positief getest.
    As donderdag afspraak bij de gyn en 2 dec voor het eerst naar de verloskundige voor de intake.

Momenteel nog steeds steekjes (geen pijn) in mijn lies dat uitstraalt naar mijn benen en een beetje pijn in de onderrug. Verder niet misselijk en voel ik me best ok.

17. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    @ Sterre wat was dat ideetje dan met kerstballen? Die met dat verhuiskaartje is ook een goede joh! weer eens wat anders dan een shirt met grote broer grote zus. Die ga ik onthouden voor wie weet ooit.

Dit word mijn gedichtje voor Sinterklaas. Misschien dat iemand er wat aan heeft voor kerst of Sint!?

Papa zal als hoofd van het gezin even iets voor dragen,
    Het is maar kort want hierna komen vast allerlei vragen

Wij vinden het leuk dat we voor Sinterklaas samen gaan eten,
    Maar we moeten weer een keer aan pakjesavond beginnen, moeten jullie weten.

Op dit moment is het voor jullie vast nog ondenkbaar
    Maar wij hebben het namelijk over volgend jaar

Want vanaf dan gaan we Sinterklaas opnieuw beleven,
    En zitten we hier met 8 personen in plaats van 7!

Ja jullie hebben het bij het rechte eind, deze hint
    Vanaf volgend jaar is er weer een klein familielid die zal geloven in de Sint!!

Als ik hem lees krijg ik al de kriebels!

Isabelle we lopen gelijk, zelfde datum uitgerekend ( denken we kan no. veranderen ) en ik heb 2 dec echo haha. Nog 3 weken ik tel de dagen af.

18. Isabella82

Oct 23, 2013
    69
    0
    0
    @madameV wat een leuk gedicht!!!! Wij willen het met kerst aan de familie vertellen.

Ik kan niet wachten tot onze 1e afspraak bij de vl, hier ook aan het aftellen.

Hoe voel jij je verder? En hoe voelen de andere dames zich?

19. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Ik voel me prima. Wel erg moe sinds een paar dagen. Elke keer half 10 na bed. Volgende avond om 7 u gewoon weer hartstikke moe. En af en toe beetje duizelig maar dat is het eigenlijk wel! dus ik mag niet klagen! En jij?

Ik vind het knap dat je het tot kerst vol kunt houden hihi ;) ik kan nou al niet meer wachten!

20. Liesken

Liesken Fanatiek lid

Oct 18, 2009
    1,116
    1
    38
    @Sterre, waarom heb je een verhoogde kans op een bbz dan?
    Leuke vertel ideetjes!!

@MadameV, leuk dat de echo mooi voor sinterklaas kan. Wat een ontzettend lief gedicht! Denk dat het een grote verrassing wordt als het voorgelezen gaat worden.

@Isabella82, welkom en ook gefeliciteerd! En ook al aan het aftellen, leuk.

Ik voel me eigenlijk nog heel goed. Niet moe (nouja, niet vermoeider dan normaal als mama van 2 kleine kids haha) of misselijk nog. Ik merk wel dat er van alles in mijn onderbuik gebeurd. Voel allemaal gefladder en beweging. En 's avonds echt een opgezette buik, weliswaar darmenbuikje maar toch :)

Ik ga dinsdag de vk bellen, ben benieuwd wanneer ik terecht kan voor de eerste echo!

Share This Page