❤ Uitgerekend eind okt - begin nov 2022 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Veertje22, 24 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
  2. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
    #2 Veertje22, 24 feb 2022
    Laatst bewerkt: 24 feb 2022
    Uitgerekend eind oktober - begin november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    27 Oktober:

    28 Oktober:

    29 Oktober:

    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje

    30 Oktober:

    31 Oktober:

    1 November:

    2 November:

    3 November:


    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (1)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:


    Maart:
    3 - Veertje22 - vroege echo (vanwege mk) en intake (5+5)

    April:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
     
    Tweedewondertjee vindt dit leuk.
  3. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    Leuk en gezellig! Voel me ook zo bezwaard om het hele NOD topic vol te posten terwijl de dames die nog in onzekerheid zitten misschien al dat geneuzel over positieve testen helemaal niet willen lezen.

    O.b.v. een online calculator kom ik nu op een UD van 1 november uit. Spannend wel! De vorige keer had ik op 9 april '21 een positieve test maar helaas met de eerste echo direct al slecht nieuws op 5 mei. Duimen maar dat deze blob beter blijft plakken/ontwikkelen!

    Misschien leuk om weten welke plaats/regio iedereen woont? Ik kom oorspronkelijk uit de buurt van Rotterdam, op mijn 20e verhuisd naar Eindhoven en nu sinds een klein jaar in een dorp in de buurt.
     
    Tweedewondertjee en Veertje22 vinden dit leuk.
  4. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    Wanneer heb jij gebeld voor je echo afspraak @Veertje22? Ik denk dat ik wacht tot maandag, toch een soort barriere inbouwen..
     
    Tweedewondertjee vindt dit leuk.
  5. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
    Hoi hoi! Ja exact dit! Ik voel mij ook al een tijdje bezwaard. Voor hen alleen maar heel confronterend. Dus ik was al prive aan het berichten met @Limi99 en toen kwamen we op dit idee! Had mij wel aangesloten bij een bevallingslijst maar die ging van 15-31 okt en vind het nooit zo lekker zo aan het eind van een lijst zitten. Dus dit is een mooie oplossing dacht ik!!

    Hier ook spannend! Zoals sommigen al wel weten testte ik in november ook positief, een maand later bloedverlies en was het foute boel.. Dus heel spannend deze weken.. Vooral die eerste echo straks. Dus hopen dat alle beebjes lekker goed blijven plakken en straks mooie kloppende hartjes hebben!
     
  6. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
    Ik testte op maandag 14 februari met 9 dpo positief en woensdag had ik de afspraak gemaakt haha! Na 3 ochtenden positieve en oplopende testen dus :)
     
    Tweedewondertjee vindt dit leuk.
  7. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw


    Jaaaa zo leuk dames! Voor de anderen in het NOD groepje lijkt het me inderdaad ook fijner om niet alleen maar positieve testjes te zien. Zij hebben nu nog hele andere stress ;).

    Wat vervelend dat je bij je vorige zwangerschap slecht nieuws hebt gekregen bij de eerste echo @Debsterr. Ik ga duimen dat het kleintje deze keer goed blijft zitten :). Ik heb op 14 februari met 9DPO ook een positieve test in handen gehad (toen nog wel heeeel licht hoor). Ook ik heb op woensdag 16 februari al gebeld met de VK voor de intake en eerste echo. Was ik uiteindelijk erg blij mee, omdat ik anders waarschijnlijk pas later aan de beurt was geweest (was al best vol). Ik woon in Noord-Holland.
     
  8. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Uitgerekend eind oktober - begin november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    27 Oktober:

    28 Oktober:

    29 Oktober:

    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje

    30 Oktober:

    31 Oktober:

    1 November:

    2 November:

    3 November:


    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:


    Maart:
    3 - Veertje22 - vroege echo (vanwege mk) en intake (5+5)
    11 - Limi99 - vroege echo (6+6)
    18 - Limi 99 - intake (7+6)

    April:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  9. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    Uitgerekend eind oktober - begin november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    27 Oktober:

    28 Oktober:

    29 Oktober:

    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje

    30 Oktober:

    31 Oktober:

    1 November:

    Debsterr - 34 jaar - 1e kindje

    2 November:

    3 November:


    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (1)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:


    Maart:
    3 - Veertje22 - vroege echo (vanwege mk) en intake (5+5)
    11 - Limi99 - vroege echo (6+6)
    18 - Limi 99 - intake (7+6)

    April:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  10. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Uitgerekend eind oktober - begin november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    27 Oktober:

    28 Oktober:

    Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje

    29 Oktober:
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje

    30 Oktober:

    31 Oktober:

    1 November:

    Debsterr - 34 jaar - 1e kindje

    2 November:

    3 November:


    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (1)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:


    Maart:
    3 - Veertje22 - vroege echo (vanwege mk) en intake (5+5)
    11 - Limi99 - vroege echo (6+6)
    16 - Brittmuffin - echo (7+5)
    18 - Limi 99 - intake (7+6)
    23 - Brittmuffin - intake (8+5)

    April:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  11. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    @Veertje22 mag ik vragen hoe oud je andere kindjes zijn? En @Limi99 - ik bedoel hier verre van iets negatiefs mee - wat ben je nog jong! Wel grappig zo die verschillende leeftijden te zien.
     
  12. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Hee dames, super leuk zo!
    En fijn. Toch iets meer qua data bij elkaar dan in de andere groep van 16 t/m 31 oktober.
    In dit stadium van de zwangerschap is twee weken ook nog zó veel voor zo'n kleintje! :)

    Hier ook spanning. Kan me eigenlijk ook maar slecht concentreren.
    Werk volledig vanuit huis dus kan het me permitteren voor nu... Vanaf volgende week start ik met een nieuwe functie, intern, en dan zal ik weer wat meer op kantoor zijn.
    Super blij met de functie, maar nu ik ook nog zwanger blijk te zijn, overschaduwt dat mijn blije gevoel een beetje. Want..... hoe zullen ze reageren? Er wordt nu in mij geïnvesteerd en dan moet ik over 8 weken gaan vertellen dat ik er straks vier maanden uit lig....
    Daarnaast hebben we een nieuwe woning gekocht, is onze woning nu in de verkoop waar volgende week de bezichtigingen zijn..... Het is een beetje veel allemaal momenteel. :(
    Maar dat ik weer zwanger mag zijn is natuurlijk het allermooiste wat er is.

    Ik heb de verloskundige ook al gebeld, al vrij snel haha.
    Je merkt toch dat er nog altijd een babyboom gaande is dus je kunt er maar beter vroeg bij zijn. Baal er nu al van dat de echo en intake niet op dezelfde dag gepland kan worden. Gelukkig is de woensdag mijn vrije dag, dan kan ik het nog even geheim houden zonder elke vrij te hoeven vragen. :oops:

    Ik woon in Twente!
     
  13. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Hi dames! Jaa dit is wel leuker zo!

    Ik woon in België, maar ben een Nederlandse! Haha, ik woon dus precies op de grens. Zelf opgegroeid in Rotterdam. Wij hebben al 2 meisjes en zo dankbaar dat we weer een kleine verwachten. We hebben sinds t begin een groot gezin gewild, dus.... we zullen zien hoe ver we komen. Mijn man komt uit een gezin van 10 en ikzelf uit een gezin van 6. Super gezellig!

    Ik ga morgen eerst bloed prikken bij de huisarts. En die maakt dan een afspraak bij de gynaecoloog. Bij de 1ste was de 1ste echo bij 6w. Bij de 2e bij 8w. Dus ik denk dat ik nu weer rond de 8w een echo krijg. Maar we zullen zien.

    Bij de vorige 2 heb ik echt niks gedaan en alles gegeten wat ik maar in zicht kreeg. Ik kwam rond de 10kg aan. Best oke. Maar dit keer wil ik blijven sporten. Iemand ervaring ermee? Heb wel een speciaal programma voor tijdens de zwangerschap. En eten.... o o o, ik durf gewoon niet te veel te eten. Ik heb de afgelopen 6 maanden hard gewerkt aan m'n lichaam.

    Ik krijg trouwens verschillende dagen voor de uitgerekende datum. Dus ik zet mezelf alvast op de lijst. Mocht t veranderen, dan pas ik t aan.
     
  14. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Uitgerekend eind oktober - begin november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    27 Oktober:

    28 Oktober:

    Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje

    29 Oktober:
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje
    Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje

    30 Oktober:

    31 Oktober:

    1 November:

    Debsterr - 34 jaar - 1e kindje

    2 November:

    3 November:


    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (1)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:


    Maart:
    3 - Veertje22 - vroege echo (vanwege mk) en intake (5+5)
    11 - Limi99 - vroege echo (6+6)
    16 - Brittmuffin - echo (7+5)
    18 - Limi 99 - intake (7+6)
    23 - Brittmuffin - intake (8+5)

    April:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  15. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    @Brittmuffin pfoe, dat is wel even veel op je bordje ja! Snap je spanning mbt werk maar aan de andere kant - 4 maanden voor een goede werknemer, als je daarna weer aan de slag kunt hebben ze er maar even mee te dealen toch? Grote voordeel is dat je gepland afwezig bent natuurlijk :). Moet er straks nog veel aan het huis gebeuren?

    @Kiekieboe spannend een 3e, en wat leuk zoveel ooms en tantes! Woont je familie nog wel een beetje in de buurt?
     
  16. Tweedewondertjee

    Tweedewondertjee Fanatiek lid

    22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Hi! Ik ben zwanger van de 2e en heb vorig jaar april helaas een miskraam gehad met 5+3 .. :( ik vind deze zwangerschap enorm spannend.. (1e keer weer zwanger na mk)

    Ik ben 28 jaar en kom uit Friesland :)

    Ik ben nu 4+3 en heb 8 maart een vroege echo gepland staan met 6+1.. :rolleyes:
     
  17. Tweedewondertjee

    Tweedewondertjee Fanatiek lid

    22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Uitgerekend eind oktober - begin november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    27 Oktober:

    28 Oktober:

    Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje

    29 Oktober:
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje
    Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje

    30 Oktober:

    31 Oktober:
    Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje
    1 November:
    Debsterr - 34 jaar - 1e kindje

    2 November:

    3 November:


    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (2)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:


    Maart:
    3 - Veertje22 - vroege echo (vanwege mk) en intake (5+5)
    8 - Tweedewondertjee - vroege echo 6+1 (vanwege mk)
    11 - Limi99 - vroege echo (6+6)
    14 - Tweedewondertjee - intake (7+0)
    16 - Brittmuffin - echo (7+5)
    18 - Limi 99 - intake (7+6)
    23 - Brittmuffin - intake (8+5)

    April:


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  18. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    Ohhhh wat ben ik oud vergeleken met jullie :oops:

    @Tweedewondertjee duimen dat dit een goeie plakker is!
     
    Tweedewondertjee vindt dit leuk.
  19. Tweedewondertjee

    Tweedewondertjee Fanatiek lid

    22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Aahh nee joh! Je voelt je zo oud als je zelf bent ;)

    ik hoop het ook! Wij schelen maar 1 dag zag ik hihi :)
     
    Debsterr vindt dit leuk.
  20. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    Haha dat sowieso, maar het is in dit traject soms wel confronterend, omdat elke ronde die het niet lukte je toch steeds meer het gevoel krijgt dat het "te laat" wordt.
     

Deel Deze Pagina