Meerlingen groepje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Trassi, 18 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het verder met iedereen?

2. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Veel jongens in deze groep :D 2 meisjes zitten hier helemaal niet in tot nu toe.. meisje jongen, één zwangere en één die al bevallen is:roflmao:. En aantal weten we nog niet. Weet ook niet wie er nog actief zijn in deze groep :eek:

Trassi vindt dit leuk.
  3. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    We moeten een lijst :cool:

4. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Hier wel redelijk. Ik heb donderdag m’n laatste werkdag gehad, dus nu veel rusten en lekker de babykamer afmaken. Die moet alleen nog aangekleed worden.

verder blijft de zwangerschap spannend. Mijn antistoffen zijn deze week weer toegenomen van 30 naar 45%. Vanaf 50% wordt ik doorverwezen naar Leiden en stijgt de kans op bloedarmoede bij de baby’s aanzienlijk. Tot nu toe zien de wekelijkse echo’s er gelukkig nog goed uit maar ik ben nu elke dag blij dat ik weer een dag verder ben en de baby’s nog goed voel.

Fysiek gaat het weer wat beter. Heb nu alleen last van maagzuur, vooral heel vervelend en pijn in het midden van m’n middenrif. Vooral in bepaalde houdingen.

hoe gaat het bij jou?

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  5. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Eens :D Ik had al eens terug gekeken in alle berichten naar de namen in deze groep maar een aantal lijken niet meer actief te zijn.

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  6. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Wat leuk, gefeliciteerd!

Ja dat klopt, we hebben ook maar 1 embrootje teruggeplaatst gekregen bij ivf (wel in mijn natuurlijke cyclus met ook een eigen eisprong).
    De gynaecoloog in de kliniek heeft bij de 1e echo met 6+5 maar 1 kindje en 1 hartje gezien. Anders waren we ook naar zkh verwezen ipv naar verloskundige. Dus grote shock bij de vk haha. De gynaecoloog heeft nog wel nagebeld, vond ik wel netjes, ze zei: ik weet niet hoe, maar ik heb t echt gemist. Mogelijk omdat als je 1 terugplaatsing hebt gehad en je ziet 1 kindje dat je dan toch in je tunnel zit (check, hartje check) en niet ver genoeg kijkt. Waren niet boos verder hoor, alleen mega verrast!
    Ook omdat ze di-di zijn en dan meestal (niet 100%) twee-eiig zijn. Wat zou betekenen dat ik na al die jaren tegelijk spontaan zwanger ben geraakt, wat wel een extra wonder zou zijn.

Mamavandrie34 en Danie1989 vinden dit leuk.
  7. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ah fijn dat je nu rustiger aan kunt doen.
    En wat je zegt, wel spannend zeg. Ik hoop met je mee dat alles goed blijft gaan, gelukkig ziet t er tot nu toe goed uit (los vd antistoffen), fingers crossed.

Danie1989 vindt dit leuk.
  8. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Hier gaat het ok. Bij de 20-weken echo werden echodense darmen gezien bij baby A. Dat is met onze geschiedenis gewoon echt heel stom. De gynaecoloog was heel geruststellend, ik heb rond 10 weken bloedverlies gehad en daar komt het waarschijnlijk van. Maar er wordt verder gezocht en is er bloed gelrikt bij mij en wordt het vruchtwater verder onderzocht (hadden ze al van de puncties) Uit het bloed is niks gekomen, we wachten nog op de uitslag van het vruchtwater. Als daar niks uitkomt dan gaan ze met 30 weken opnieuw kijken en is de verwachting dat wat ze gezien hebben weg is. Anders weet ik het niet en wil ik nu niet aan denken. Het is wel pas half februari…
    Ondertussen ben ik terugverwezen naar het streekziekenhuis (ik loop ook in Leiden, heel fijne mensen daar, met heel veel kennis, ook mensenkennis zeg maar)
    Ik voel me verder hoogzwanger, mijn buik is enorm al, veel harde buiken. Maar goed niks heel bijzonders. Op werk werk ik nu al sinds 2-3 weken halve dagen, nu vakantie (ik ben juf in het basisonderwijs, voor mij eigenlijk fijn dat die vakantie naar voren zijn gehaald…), en na de vakantie moet ik nog kijken, ik mag bijna niet meer in contact met de groep sowieso (vanwege corona, bij een eeing zwangerschap is het vanaf 28 weken, maar voor tweelingen eerder, vanwege de grootte van de baarmoeder, alleen ligt daar geen vaste aantal weken aan gekoppeld, het is in overleg), gezien de situatie rond corona ga ik denk ik proberen om zsm niet meer voor de klas te staan, het zit me niet lekker allemaal, al die lieve maar snotterende en hoestende kleuters die aan me zitten… na de vakantie zal ik 25 weken zwanger zijn dus niet gek om dat gelijk te zien aan 28 weken zwanger van een eenming te zien denk ik :)

@Danie1989 wat schrikken van die antistoffen zeg, ik heb het in je andere topic gelezen nu, laten we hopen dan ze zo lang mogelijk in je buik mogen blijven! Wie weet helpt je verlof hierin?! Ik duim voor je!

@Gliss wauw wat bijzonder! Ik kan me voorstellen dat die tweede echo echt bijzonder was!

Gliss vindt dit leuk.
  9. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    ♡ Uitgerekende datum ♡

11 maart:
    Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje

15 maart:
    Ritoy - 32 jaar - 4e & 5e kindje

21 maart:
    Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje

Jongen (5) | Meisje (1) | Verrassing (0)

♡ Afspraken ♡

21 december
    Danie1989 - groeiecho + controle
    29 december
    Ritoy - Groeiecho #3 + controle
    10 januari
    Ritoy - Bespreking bevalling gynaecoloog

Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.

Trassi vindt dit leuk.
  10. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    We hebben een lijstje :D
    Ik heb even ons lijstje uit de maart groep gehaald en de tweelingmama’s erin laten staan.

Zetten iedereen zichzelf hierbij op? Dan weten we meteen wie nog actief is.

@Fennec , @Gliss , @Mamavandrie34 ?
    @Ourlittlemiracles89, hoe gaat het met jou?

Gliss vindt dit leuk.
  11. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum ♡

11 maart:

15 maart:

21 maart:
    ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje

28 april
    mamavandrie34 - 39 jaar - 6de & 7de kindjes

Jongen (7) | Meisje (1) | Verrassing (0)

♡ Afspraken ♡
    18 december
    Mamavandrie34 - intake streekziekenhuis
    21 december
    29 december
    10 januari
    18 februari
    Mamavandrie34 - nieuwe guo met 30 weken ivm echodense darmen

Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.

12. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Poeh wat een verhaal! Weet je al wanneer je de uitslag van het vruchtwater krijgt? Hopelijk is alles gewoon goed.
    En dat afstand houden van kinderen snap ik wel hoor! Ben je gevaccineerd? Ik vind met m’n dochter al spannend met al die contacten op school. Ik heb dan wel een vaccinatie gehad (en Corona vorig jaar dus 1 was genoeg), maar toch vind ik het wel spannend. Wij moeten vandaag nog testen toevallig. M’n dochter loopt flink te hoesten en de snotteren en ik heb zelf een klein beetje keelpijn. Maar dinsdag weer spannende echo dus wil graag uitsluiten dat het Corona is voordat ze zeggen dat ik niet mag komen.

Fennec en Gliss vinden dit leuk.
  13. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik had ook maar 1 prik gehad in juli ivm corona in maart, maar ik heb twee weken terug mijn tweede prik gehaald. Dat mocht van de ggd en de gynaecoloog vond het ook een goed plan. Ik ben blij dat ik het gedaan heb want het lijkt nu onmogelijk om tussen de boosterprikkers te komen. Ik had ook al de griepprik gehad. Maar het is dat omnikron die mij nerveus maak nu… ik werk in Amsterdam waar op dinsdag die variant al voor 25% van de besmettingen zorgde, dus dat gaat heel snel…

14. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Oh ja de vruchtwateruitslag zou er volgende week moeten zijn

15. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Oh echt! Hmm had ik ook wel gewild. Maar wat je zegt daar is nu niet meer tussen te komen. Misschien kan ik de booster via werk nog wel krijgen. Werk in een zorginstelling maar dan op kantoor. Bij ons zijn al 3 boosterrondes geprikt.

16. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Uitgerekende datum

11 maart:

15 maart:

21 maart:
    ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje

28 april:
    mamavandrie34 - 39 jaar - 6de & 7de kindjes

12 juni:
    ♡♡ Gliss - 33 jaar - 1e en 2e kindje

Jongen (7) | Meisje (1) | Verrassing (0)

Afspraken
    18 december
    Mamavandrie34 - intake streekziekenhuis
    21 december
    29 december
    30 december
    Gliss - controle gyn (bm-mond meting)
    10 januari
    20 januari
    Gliss - 20 weken echo
    18 februari
    Mamavandrie34 - nieuwe guo met 30 weken ivm echodense darmen

17. Ourlittlemiracles89

Ourlittlemiracles89 Actief lid

7 apr 2021
    170
    325
    63
    Vrouw
    Ik lees mee met het Maart groepje en had helemaal gemist dat het hier ook zo actief was! Maar het gaat z'n gangetje. Aankomende week laatste week werken en dan verlof. Kan eigenlijk niks meer namelijk! Lig vooral op de bank en op bed en scharrel wat door huis. Van een boodschapje doen moet ik de rest van de dag bijkomen.

De jongens doen het volgens mij goed! Donderdag weer controle en echo. Morgen 27 weken en ik ben echt aan het aftellen.

Ik ga even teruglezen! Of reageren regelmatig lukt weet ik niet. Denk dat dit groepje wel meer past dan het eenlingen groepje. Merk dat deze zwangerschap fysiek en mentaal echt heel anders is dan ik gewend ben van de vorige 2.

Fennec, Gliss en Trassi vinden dit leuk.
  18. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Wat fijn dat het met de jongens goed gaat!
    En dat ‘niets’ kunnen is wel herkenbaar hoor. Al merk ik wel een verschil nu ik niet meer werk. Dus hopelijk heb jij dat na deze week ook.

19. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Heb je de uitslag al ?:)

20. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    wat lief dat je vraagt, maar nee, stom stom stom, ga je zien dat het pas na de kerst komt :(
    Ik ben wel op woensdag naar het streekziekenhuis geweest, daar mag ik onder controle omdat ze zich dus geen zorgen maken. Ikke wel, maar goed, ik moet die vertrouwen ook weer terugvinden…
    Ik las dat een aantal van jullie in het LUMC lopen/gaan lopen misschien, ik ook want daar zijn mijn dochters geboren want daar werden hartoperaties gedaan. Het is zo’n fijn ziekenhuis, alleen maar aardige en meelevende mensen tegengekomen!

Deel Deze Pagina