Meerlingen groepje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Trassi, 18 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ja dat snap ik. Niet om je te ontmoedingen maar ik doe al weken helemaal niks meer. Zit alleen op de bank of op bed en als ik 1 ding doe heb ik de rest van de dag pijn. Slapen doe ik al maaaaaaanden niet meer. Dus ben blij als ze dr uit zijn :roflmao:

Gliss vindt dit leuk.
  2. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Mijn God. Je moeten omdraaien in bed.... o_Oo_Oo_O

En walrus beweegt zich nog soepeler op het strand dan ik in bed :roflmao:

Danie1989, Gliss en Trassi vinden dit leuk.
  3. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik werd net gebeld door het ziekenhuis en IK HEB EEN DATUM!!! :eek: Op 23 februari komen mijn kleine babytjes ter wereld :D:D

Gliss, Mamavandrie34 en Fennec vinden dit leuk.
  4. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Jaaaa!!! Mooie datum!!

Bij mij uiterlijk de 20ste, maar is nog niet definitief.

Danie1989, Gliss en Trassi vinden dit leuk.
  5. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Oh wauw nu al een datum! Wat spannend zeg! Het eindstreepmis in zicht :)
    Wordt het een keizersnede?

6. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Yes een gentle sectio :thumup:

Mamavandrie34, Danie1989 en Fennec vinden dit leuk.
  7. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Ik doe ook echt de hele dag niks. Vreselijk vind ik dat. Soms heb ik een goede dag en wil meteen van alles doen en savonds en de volgende dag baal ik want dan heb ik weer extra klachten.

slapen gaat hier nog steeds echt heel goed. Draaien is inderdaad een hele onderneming maar ik maak echt wel nachten van 7/8 uren :oops:

Mamavandrie34, Fennec en Trassi vinden dit leuk.
  8. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Jaloersss :roflmao:

Mamavandrie34 en Fennec vinden dit leuk.
  9. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Nou ik ook! Vind houding vinden met die buik zelfs nu al een ding + op extra kussen slapen door maagzuur + 4x naar t toilet om te plassen. Icm wekker om 6 uur en nog eigen uren werken (volgende week naar 6 u/d) best wel pittig soms.. ok vaak

10. Ourlittlemiracles89

Ourlittlemiracles89 Actief lid

7 apr 2021
    170
    325
    63
    Vrouw
    Jaaa laatste loodjes ook hier! Vandaag 33.2 en straks weer controle in het ziekenhuis. Lichamelijk ben ik op. Zware bekkeninstabiliteit dus kan helemaal niks meer. Ik kan of net nog deze maand bevallen of begin maart. Maar ga straks bij de gyn wel aangeven dat mijn grens wel in zicht is. Slapen is echt verschrikkelijk en kijk gewoon op tegen de nachten. Maar de jongens doen het (volgens mij) super goed dus wil ook niet te veel klagen! Het einde is in zicht. Yayyyyyy!

11. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Time flies!:D Maar die bekkeninstabiliteit is wel rot zeg! Fysio helpt ook niet?
    Wel fijn dat het goed gaat met de jongens! Groeien ze volgens het gemiddelde of juist kleiner of groter ? Ik dacht dat tweelingen altijd wel wat kleiner waren dan een eenling maar hoor in de andere groep meer over kleine baby’s dan hier :|

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  12. Ourlittlemiracles89

Ourlittlemiracles89 Actief lid

7 apr 2021
    170
    325
    63
    Vrouw
    Het helpt een beetje. Ik ga braaf elke week zodat we er alles aan doen. Bevallen is hiervoor het beste medicijn!

Vorige controle zaten ze op het lijntje van een gemiddelde eenling. Daarvoor altijd erboven dus ze zijn zeker niet klein! Denk nu rond de 2 kilo? Hoor het vanmiddag wel!

Danie1989 vindt dit leuk.
  13. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Die van mij zijn P50 en P30 dus precies op de eenlinglijn nog. Volgende week zullen we wel zien of ze afbuigen want dan is de laatste groeiecho

14. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Die van mij zitten een lijntje onder gemiddeld geloof ik. Maar is op zich acceptabel zeiden ze.

15. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Van mij ook eentje net boven de gemiddelde lijn. En eentje net eronder. Volgens mij is dat dikke prima bij een tweeling toch. In de andere groep hoor ik vaker dat de baby’s heel klein zijn (p8,p12).

16. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Mag ik heel even bij jullie klagen, gewoon omdat jullie waarschijnlijk weten wat het is.

Nu ruime 21 weken en mn buik groeit zo verschrikkelijk hard. Gisteren bij de yoga (zat eenmalig in ander groepje, dus andere dames die niet wisten dat t een tweeling was) waren ze stomverbaasd dat ik pas 21 weken was, want deed niet onder voir de aanwezige 35+ weken buiken.
    Ik heb zo'n enorme bandenpijn. Bij vrijwel iedere beweging, omdraaien in bed, opstaan van iets, iets van de grond pakken, onverwachte beweging, is er een felle pijn in mn flanken. Vaak gevolgd door een harde buik. Doet echt verrekte pijn gewoon!
    Als iemand vraagt hoe t gaat en ik zeg dat t fysiek wel wat pittiger wordt, dan komt er al snel 'maar alles gaat gelukkig goed toch?'... ja de kindjes doen t goed. Maar ik heb wel even pijn ja!
    Haha sorry hoor, moest er even uit.
    Alle respect voor jullie die al zoveel verder zijn. Mentaal ben ik een blij ei, maar op sommige dagen valt t fysiek best even zwaar!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  17. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    @Gliss ah meis, heel herkenbaar. Mensen beseffen niet hoeveel zwaarder een tweelingzwangerschap is.

De kwaaltjes zijn echt zoveel erger en komen zoveel eerder. Ik ben ook echt op tijd gestopt en weiger ook om zware dingen te doen, bukken, tillen etc. Dat scheelt wel echt heel erg in de pijn.

Sterkte meis! Mensen snappen niet hoe zwaar het is.

Gliss vindt dit leuk.
  18. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Dankjewel ♡ herkenning lezen is echt fijn.
    Ik ben ook nooit eerder doorgaand zwanger geweest, dus heb ook geen vergelijkingsmateriaal, weet niet wat normaal is. Een uur geleden dacht ik echt, moet ik misschien het ziekenhuis bellen. Is t normaal om zoveel stekende pijn te hebben? Ik zie mezelf zo morgen echt niet op t werk zitten. Zo erg als vandaag nog niet gehad en dat op mn eerste vrije woensdag :eek:
    Vind t best lastig om geen verloskundige te hebben merk ik, die zou ik denk veel laagdrempeliger even bellen om te overleggen dan naar t ziekenhuis

19. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Gliss heel herkenbaar hoor! Bandenpijn kan zo pijnlijk zijn, echt zo’n steek waar je tranen van in je ogen krijgt (ik dan). Ik had eerder in de zwangerschap heel erg als ik moest niezen, echt verschrikkelijk pijn. Ik ben nu bijna 28 weken maar ik weet me ook geen houding meer te vinden, ik vind het fysiek echt heel zwaar nu. 10 weken nog… TIEN! Hoe dan?! Het zal wel moeten maar echt, ik heb het nu erg zwaar (ik ben heel zielig sorry :D)

20. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Oh ja niezen en hoesten idd! Ook zoiets!
    Het is nog zo lang he? Ik denk ook echt, wie heeft dat bedacht, tot 30 weken werken? Ik kan me er steeds minder bij voorstellen. Ga mn best doen, maar in dit groei en kwalen tempo + jullie verhalen denk ik ook echt, hoe dan??
    En dan te bedenken dat ik superfit was 20 weken terug. Bijna elke dag wel iets van sport, dagelijk wandelen, 36u werken, sociaal leven etc haha ondenkbaar nu

Deel Deze Pagina