Meerlingen groepje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Trassi, 18 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! had je zwangerschapsdiabetes? Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!

Fennec vindt dit leuk.
  2. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
    En wat fijn om te horen dat het (los van suiker) goed gaat ♡♡

Fennec vindt dit leuk.
  3. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ja, maar het was op zich goed onder controle werd gezegd. Maarja, dat viel dus tegen. Met name omdat mijn productie niet echt vlot op gang komt nog.

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  4. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik heb ook alleen maar ‘goede waardes’, het zegt dus niet alles… ik hoop dat ze er snel geen last van hebben!
    Je ligt in het LUMC toch? Daar is een aardige (wel heel direct) lactatiekundige, misschien heb je haar al gezien, ze stond aan mijn bed voordat ik aan haar gedacht had ;) anders kun je misschien vragen of ze tips heeft wat betreft de melkproductie

Fennec vindt dit leuk.
  5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik lees hiermee want ik het een leuk topic vindt. En breek even in.

@Fennec om de productie te verhogen zou je boezemvriendjes plus capsules bijv via aidulac kunnen bestellen.

Geniet van jullie wonders!

Fennec vindt dit leuk.
  6. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Dankjulliewel! Inmiddels thuis en we voeden bij. Borstvoeding is op gang aan het komen gelukkig.

7. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie thuis zijn!
    Ik ben eigenlijk echt heel benieuwd naar alle tweelingkindjes uit deze groep.

Fennec en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  8. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Vraagje; hebben jullie regelmatig bijgehouden hoeveel jullie zijn aangekomen?

Ik zit nu op +6,7 kg bij normaal bmi start gewicht, morgen 25 weken.
    Was wel iets afgevallen in t begin door t overgeven.
    Ik vraag het omdat ik het idee heb dat ik afval. Mn buik groeit als kool en de kindjes normaal, maar t lijkt alsof de rest van mn lichaam (benen, armen gezicht- vooral gezicht krijg ik opmerkingen over) afvalt. Of zou t alleen zo lijken omdat buik en borsten zo dik zijn.
    In totaal staat er dat je zo'n 18-23kg moet aankomen. Zal ik dan straks nog een sprong maken?

Ik weet dat t enorm per persoon en zwangerschap kan verschillen en maak me geen mega zorgen ofzo, maar misschien beetje vergelijken met jullie gewicht op deze termijn?

9. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik vond het niet gek klinken, ik ben nu 31 weken en 12 kilo aangekomen. Het gaat nu minder hard, misschien ook door de diabetesdieet. Ik denk niet dat ik de +18 kilo haal hoor, heb ik vorige keer ook niet gedaan. Ik zou nu een kilo per week moeten aankomen :eek:
    Als de baby’s goed groeien zou ik me nergens zorgen om maken :)

10. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
  11. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Goed om te weten! Tx voor het delen.
    Maakte me idd geen zorgen, maar nadat ik vandaag voor de 4e keer in een week of 2 een opmerking kreeg over dat mn gezicht zo smal wordt, begon ik toch beetje te twijfelen over of ik wel genoeg aankom.

12. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Heyhey

Ik heb het elke week bijgehouden. :roflmao: Ik ben echt veel aangekomen, 20.1 kilo. Maar ben ook helemaal niks afgevallen omdat ik niet ziek ben geweest, dus vanaf het begin niet heel netjes gegeten want heb ik de zwangerschap echt veel zin gehad in zoetigheid :| Maar ik ben inmiddels ook alweer 11 kilo afgevallen :rolleyes: dus ook dat gaat wel snel.

Mamavandrie34 en Gliss vinden dit leuk.
  13. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Hier gaat het goed :) Ik ben zelf al wel weer goed hersteld. Vandaag voor het eerst weer de stad in geweest :D

Onze jongens liggen nog in het ziekenhuis. Thijmen heeft woensdag een bloedtransfusie gehad. Zijn hb was iets boven de ondergrens maar hij had geen energie om zo’n ademhaling helemaal zelf onder controle te houden en ook flesje drinken gaat nog moeizaam. Sinds de transfusie is hij wel van het zuurstof en dat gaat nu super goed. Flesjes drinkt hij 20 van de 60cc en rest gaat nog via de Sonde.
    Jesper is al sinds dinsdag van de monitor, die heeft alleen nog een Sonde. Maar hij drinkt zeker 4 van de 7 flesjes al helemaal leeg en rest deels zelf en deels Sonde. We hopen ze volgende week samen mee naar huis te nemen :) met of zonder Sonde.

14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te horen dat het met jou goed gaat en de jongens langzaam vooruit gaan. Hopelijk mogen ze idd snel mee naar huis!

15. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Goed om te horen!

16. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Hier wat gedoe gehad met geelzucht. 3 dagen bloedprikken en veel de box in de zon gezet. Hebben een ziekenhuis opname net weten te vermijden.

Verder druk met kraamvisite. Gedoe met schoonmoeder die verkouden op kraamvisite komt o_O.

Dochter is vervelend want snapt het allemaal niet en krijgt nu minder aandacht. Als je al moe bent van gebroken nachten helpt dat ook niet:cry:.

Het is kortom aanpoten, vandaar dat ik hier ook wat minder te vinden ben.

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  17. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk! geel zien kan ook door de diabetes komen begreep ik.
    Hopelijk vinden jullie snel jullie weg!

Fennec vindt dit leuk.
  18. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Zooo ik was dit topic even helemaal kwijt. Leven met een tweeling is druk :roflmao:
    Hier zijn inmiddels 4,5 maand oud. Toen ze 6 weken waren ben ik zelf nog heel erg ziek geweest (darmperforatie), waardoor ik ben opgenomen in het ziekenhuis, geopereerd. Ik heb de kleintjes ondanks alles wel 10 weken volledig borstvoeding kunnen geven en uiteindelijk gestopt omdat ik het niet meer aan kon lichamelijk. Was toch een intense ervaring :). Het gaat onwijs goed met ze. Hele lieve zoete baby’s. Echt genieten!
    Ik vind het leuk om hier weer wat actiever te zijn!
    Ik was trouwens 23 kilo aangekomen en vrij snel alles weer kwijt. Was ook echt een walrus. Zelfs alle striae is weg. Helaas wel n buikwandbreuk overgehouden aan de zwangerschap waaraan ik nog geopereerd wordt.

@Fennec gefeliciteerd!

Trassi, Gliss en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  19. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Wat leuk om je ervaring te lezen @Clueless01 ! Niet zo leuk van je ziekte natuurlijk, maar van het leven met een tweeling.
    Ik vind het leuk om te blijven kletsen als de baby’s er zijn!

20. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Heey wat goed om weer van je te horen! Jeetje wat gaat de tijd snel zeg. 4,5 maand alweer :D Fijn dat alles zo goed gaat!
    Wij hopen onze jongens donderdag mee naar huis te mogen nemen na ruim 2,5 week.

maar jij hebt dus wel een heftige tijd gehad! Pfff heb je die darmperforatie door de zwangerschap/bevalling gekregen? Of staat dat er los van? Hopelijk ben je inmiddels goed opgeknapt.

Deel Deze Pagina