@Teapot het zal inderdaad wel even wennen zijn. Goed dat je man ook goed meehelpt en fijn dat je moeder bij wilde springen. Het herstel zal ook best pittig zijn en dan met zoveel kids om voor te zorgen nog. Hopelijk komt iedereen gauw weer in een ritme en vind z'n plekje.
Gefeliciteerd!! Dat negatieve gedrag herken ik wel van mijn zoontjes idd, ik heb ze maar even gelaten en na een paar weken was alles weer normaal in huis. Fijn dat het zo goed gaat!
Dankjewel! Mijn oudsten zijn 5 en 3, zijn wel beiden deze herfst al jarig, dus ze zijn eigenlijk bijna 4 en 6. je merkt langzaam wel dat er wat meer rust komt bij hen, ik denk dat het voor mijn oudste ook erg helpt dat school straks weer begint. Daar heeft hij veel zin in. vandaag is onze eerste dag zonder hulp. Direct een vuurdoop voor mijn man, ik zit nu namelijk bij de vaccinatie locatie voor mijn tweede Corona prik
Wat betreft een- of tweeeiig: onze tweeling had een eigen vruchtzak en eigen placenta. Er zat vrij veel verschil in geboorte gewicht en wij vonden dat ze niet op elkaar leken, dat verschil in gewicht wordt langzaam kleiner. Ons kleintje groeit heel hard. Maar ze gaan nu ook steeds meer op elkaar lijken Ben heel benieuwd. Wij gaan geen test doen om te kijken of ze een- of tweeeiig zijn. Zouden jullie hiervoor kiezen?
Ik wel. Ook omdat wij een foto hebben van de embryo onder de microscoop. Hoe gaaf is het om later te kunnen zeggen: "Op deze foto waren jullie nog 1."
Ja ik ga zeker een dna test doen als ze van hetzelfde geslacht zijn. Het is ook maar een wattenstaafje in hun wangetje en geen bloed gelukkig
Ik vind het nogsteeds gek dat we gisteren twee wurmpjes hebben zien wiebelen en draaien. Terwijl ik daar dus helemaal niks van voel. Je zou toch denken als er twee levende wezentjes in je buik lopen te bewegen dat je daar iets van zou moeten voelen? Haha. Zo raar idee.
Haha nou nog maar heel even wachten en je denkt terug aan de tijd dat er geen voet in je blaas of ribben zat te duwen heel de tijd
@Fennec en @Ritoy wat een mooie echo’s!! Zo fijn @Teapot gefeliciteerd! Wat een mooie gewichtjes. Kan me voorstellen dat het even pittig is hier dus jongen en meisje, dus geen vraag of t een of twee eiig is. Door twee embryos terug te plaatsen bij icsi plus twee vruchtzakken en twee placenta’s was de kans ook wel heeeel klein dat t een eiig zou zijn . ik mag vrijdag weer voor controle en groei echo, elke 2 weken is dat. Ben heel benieuwd hoe groot ze nu zijn.
Wij willen het ook weten mocht het niet duidelijk zijn. Stel dat de een later ‘iets’ krijgt dan is het wellicht wel fijn om te weten dat de ander ‘iets’ kan betekenen. Onze oudste twee zijn totaal verschillend qua uiterlijk. Dus het kan bij ons echt alle kanten op. Ik heb zelf het gevoel dat ze 2-eeig zijn. Had veel last van mijn eisprong dus wellicht zijn er toen 2 eitjes gesprongen? Maar dat is maar een gevoel haha.
Vandaag de termijnecho gehad en ze zijn een dagje vooruitgezet. De uitgerekende datum is nu vastgezet op 15 maart. Ze waren allebei heel druk aan het bewegen, zo leuk om te zien. Nu alles regelen voor de Nipt en de 13 weken echo en wachten tot het zh belt om de eerste afspraak bij de gynecoloog in te plannen. Ohh en ik kreeg 2 van die leuke koffertjes met spulletjes mee en toevallig is er 1 voor een jongen en 1 voor een meisje. Voorbode?.......
Wat leuk om te zien! Echt al veel meer baby dan die eerste echo. Ik ben 11 weken met de termijnecho. Kan niet wachten! Hahah zou leuk zijn toch? Hier hopen de kids daar stiekem wel op. Heb al verteld dat er nog 2 andere opties zijn. Maar dat willen ze niet horen!
Ik mag vrijdag weer een echo bij de gyn in mijn streekziekenhuis. Tot nu toe in het fertiliteitsziekenhuis geweest, nu dus overgedragen. Vind het leuk de ukkies weer te zien. Meteen de NIPT gaan regelen en bloedprikken ook denk ik.
Oeh dat zou wel leuk zijn toch Ik weet even niet meer of je dat al had gezegd maar wat is de verdeling jongen/meisje nu bij jou thuis?
Oh haha een jongenshuis Dan zou het toch erg leuk zijn als er op z’n minst 1 meisje in je buik zit hihi hopelijk is het een voorbode. Hoe is het inmiddels bij jou met de buikpijnen?
Zoiezo zit dr een meid tussen. Ik voel het aan mijn water Buikpijn is zo goed als weg. Voel de babys wel bewegen inmiddels. Meeeeeeega vroeg en gister twijfelde ik nog maar vandaag met de echo voelde ik A echt heel goed als ze ook bewoog op het scherm