Ik zit nu op 17dpo, na mijn 4e iui. Ik had woensdag ongesteld moeten worden. Ik heb uiteindelijk vanf gisteren alleen maar bruinverlies gehad, de hele dag door, en vandaag ook nog. Wel meer als bruine afscheiding, maar ook minder als een ongi, en geen druppel helder bloed. Soms is het slijmerig net als ongi, maar dan bruin. Ik heb ook megabuikpijn,niet normaal meer. Heel mijn maag en onderbuik doet zeer. Als ik loop doet het al zeer van de schokken. Ik heb de gyn al gebeld, en zolang er geen helder bloed is, is het geen ongi en mag ik niet met menopur starten. Als het maandag nog is moet ik weer bellen Ik heb gisteren nog getest, helaas negatief. Kan dit nog een innesteling zijn zo laat, en verlies je dan zoveel oud bloed? Misschien zijn er meiden bij die het ook hebben gehad en zwanger waren? of moet ik dit wel gewoon als een ongi zien? liefs wies
Ik had het ook hoor. Bruinverlies, dat steeds ietsjes roder werd. Ook maar een paar zielige druppeltjes per dag, zelfs een inlegkruisje was er te groot voor Maar hele erge buikpijn had ik niet. Misschien moet je nog een paar dagen wachten tot je weer test.
bedankt voor je bericht. Ik heb alleen wel meer dan een paar druppeltjes gehad, maakt dat uit? Het was slijm net als een ongi, maar dan alleen maar bruin, en iets minder. Ik heb idd aan inlegkruisjes genoeg. maar als ik zwanger zou zijn, waarom heb ik dan nog niet eens een vage positieve test?
Dat zou ik niet weten. Ik heb dat bloedverlies een week gehad, en vond het zo vreemd dat er niet meer kwam! Dus dacht, ik waag eens een testje, toen bleek ik al bijna 6 weken te zijn. Anders probeer je het over een weekje of zo?
oh,da;s best lang zeg. Het probleem is alleen dat ik nu niet weet wanneer of dat ik uberhaubt wel met menopur moet starten. ik voel verder ook helemaal niks, dus ik reken niet op een zwangerschap,maar hoop toch op een wonder!