zwanger? test negatief

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Akira25, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akira25

Akira25 Nieuw lid

5 jun 2008
    4
    0
    0
    Ik heb een vraagje.. ik ben 5 mei voor het laatst ongesteld geweest en k heb de 22 mei gemeenschap gehad, maar het condoom was na een paar minuten afgegeleden dus had ik een nieuwe omgedaan..maar het heeft mischien maar een paar min geduurt zonder condoom, kan ik daar zwanger van worden? er zat geen speciaal zaaddodendglijmiddel in het condoom.
    ik had deze maandag ong ongesteld moeten worden maar ben het nog niet. k heb vandaag en test gedaan maar die was negatief. Heb ik het te vroeg gedaan? k heb wel gevoelige tepels en soort van rare spanning en steekjes in me onderbuik.

please help me out :)

thnx

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het zou kunnen al is de kans wel klein. Ben je heel regelmatig ongesteld? Ik ben bang dat je toch nog even moet afwachten en over een weekje ofzo weer een test moet doen als je dan nog niet ongesteld bent geworden.

3. Niet meer actief

Het kan ook komen omdat je denkt zwanger te zijn.
    Als je je hier teveel op focust kan je ongie ook uitblijven.

4. Akira25

Akira25 Nieuw lid

5 jun 2008
    4
    0
    0
    Hoi bedankt voor de hulp, jullie hebben mischien wel gelijk :) maar ik las bij de calculator dat 22 23 en 24 me meest vruchtbare dagen waren. Maar goed ik stress denk ik te veel

we zullen zien :)

5. Niet meer actief

De calculator geldt alleen als je geen pil slikt.
    Door de pil krijg je namelijk geen eisprong..
    Als je ze vergeet kan het wel eens voorkomen dat je dan alsnog een eisprong krijgt maar die kans is erg klein.

6. Akira25

Akira25 Nieuw lid

5 jun 2008
    4
    0
    0
    oh oke nou k ben zeker 2 jr niet aan de pil..

7. Niet meer actief

Tja, dan kan ik niets anders zeggen dan over een paar dagen weer te testen.

8. Akira25

Akira25 Nieuw lid

5 jun 2008
    4
    0
    0
    zucht ja he bedankt in ieder geval

Deel Deze Pagina