Het is bijna zo ver, de negenmaandenbeurs! Ik heb er heel veel zin in. (vorige zwangerschap kon ik niet heen, omdat ik uitgerekende was in februari en net voor de beurs ben bevallen) Dus toen ik wist dat ik uitgerekend ben in juni dacht ik: YES, nu wel ook genieten op de beurs. Hebben jullie al dingen in de planning wat jullie willen kopen en doen op de beurs? Ik ben benieuwd
De prijzen op de beurs liggen volgens mij niet hoger dan de prijzen in de winkel. Volgens mij juist door aanbiedingen veel dingen goedkoper zelfs... (pampers 2 pakken voor 12 euro e.d.
Wij gaan wel kijken, en misschien wat kopen voor de kleine. Maar gaan niet voor iets specifieks heen.
Na heeeeel lang getwijfeld te hebben heb ik besloten niet te gaan omdat ik denk er weinig te zullen kopen en het me dan qua treinreis of de autobenzine dan toch te duur is om alleen "voor de leuk" te gaan. De drukte maakt me op zich niet uit en ik ben er ook mobiel genoeg voor,maar bijv de Pamperaanbieding is dit jaar 2 newbornpakken voor 12.Die heb ik in de winkel tijdens aktie gekocht voor 2 voor 10. Nutricia mag er de flesvoeding nr1 niet verkopen. En pap en potjesvoeding heb ik komende maaaanden nog niks aan dus koop ik niet. Zwitsal gebruik ik ook niet en de flesjes die ik wil kopen dat merk staat er ook niet met een stand helaas.
Hoi, Ik ga wel, de eerste keer dat ik zwanger ga, de andere keren ging ik met kinderwagen..... Ik ga voor een aantal dingen specifiek kijken, zoals een nieuwe buggy, een nieuwe luiertas, Gengigel Baby (tandjes spul),nieuwe flessen.... Manlief gaat mee (ook voor het eerst) dus die mag lekker sjouwen Verder ga ik lekker neuzen en snuffelen, ik zie het wel. Het is voor ons ook een dagje uit, we hoeven ook niet op tijd terug te zijn, want onze meiden gaan uit logeren.... Dus gewoon een dagje genieten van van alles en. Of wat.....
Gaan er echt mensen meerdere keren heen? Ik ben in 2007 geweest... wat een ellende. Aanbiedingen stellen niets voor, ellendig druk bleh
Ja Cygnet, er gaan echt mensen meerdere keren naartoe. Ik vind het gewoon leuk, anders zou ik naar de huishoudbeurs gaan, dus......
Ik ben er nog nooit geweest dus weet nog niet wat ik ga halen. Wil daar gewoon rondkijken en zie wel. Zit er wel aan te twijfelen of ik iets van een trolley mee moet nemen...
Ik ga ook voor de derde keer nu... Vind het alleen zooooo jammer dat ik dan nog niet het geslacht van deze kleine weet Ik ga niet voor iets specifieks, vind het gewoon gezellig
@ marjolinos, ik zou zeker een trolley of zo meenemen, altijd handig.... Anders loop je op den duur zo te sjouwen. Bij de meeste stands waar je iets koopt, krijg je een enorme tas mee, schiet niet op als je er daar 3 van hebt, loopt zo lastig
Ik ben vorig jaar geweest toen vond ik het niets voorstellen, maar toen was ik nog niet zwanger. .. Als ik nu weet wat het geslacht is dan was ik wel gegaan. (De geslachtsbepaling is 1,5 week later ) Maar ikdenk wel dat je wel wat kunt shoppen daar hoor !!
Ik ga samen met mijn vriendin, gezellig een dagje uit. Of ik wat ga kopen, weet ik nog niet. Als ik iets tegen kom wat ik toch nog moet hebben, misschien wel. Ik heb nog geen plannen om flink te shoppen daar. We gaan ook gelijk naar de Huishoudbeurs, dus gewoon een gezellige dag uit en lol hebben.
Ik ben blij dat ik eind feb uitgerekend ben en een goed excuus heb om niet te gaan, het lijkt me de hel... Ik was gisteren bij zo'n baby megastore en vond het al verschrikkelijk terwijl het niet eens druk was
Ik ga dit jaar niet.. was eerst wel de bedoeling omdat we ook naar de huishoudbeurs zouden gaan, maar sla toch over, aangezien er al behoorlijk veel klachten meespelen in de zwangerschap en we een eindje te reizen hebben, en daar komt bij dat ik het op dit moment te druk vind, ik ben wel al vaker geweest, vind de negenmaandenbeurs zelf niet zo geweldig, en echt koopjes vind ik het ook weer niet, er is altijd wel ergens een aanbieding die het dan net weer iets goedkoper heeft (zoals de pampers wat al genoemd is eerder) dus daarom hoef ik ook niet heen.. zou eerder heen gaan om een dagje uit er van te maken, maar dat zit er niet in dit jaar.. volgend jaar zien we wel weer..
Ik ga er voor me partner heen... Hij wil perse kijken daar..... Vraag mij dan ook serieus af wie er hier nou zwanger is. Hij eet ook spontaan augurken dus wat dat betreft............ Zelf ben ik er nog nooit geweest en heb het idee dat het mega druk is en het enorm tegenvalt. Waarom? Geen idee.......... Het is dan ook nog eens zo n pokke eind rijden haha!
He jouw partner wil perse kijken?!! Bijzonder! Mijn man schrok zich kapot toen ik vroeg of hij voor de beurs vrij wilde nemen. Het was voor hem dan ook een enorme opluchting dat hij vrij moest nemen zodat ik mijn dochter niet mee hoef te nemen! Ja dit is voor mij 2e keer negenmaandenbeurs. Moet zeggen dat het voor mij ook niet heel ver reizen is. Ik ga expres in het weekend zodat we van s ochtends vroeg tot s avonds laat kunnen! Kunnen we lekker rustig aan doen! Ik ga trouwens bij nader inzien denk ik ook een trolley meenemen!
Ik ga er helemaal niet heen. 1x geweest maar vond er geen zak aan. Ten eerste entreekaartje kopen, daarbij nog zo'n 13 euro parkeerkosten. . En echte aanbiedingen zijn er ook niet te vinden. Nee, is het geld absoluut niet waard. En al hadden ze aanbiedingen, dan ben je door de entree en parkeergarage nog niet goedkoop uit
Ik ga voor de 2e keer. Toen ik zwanger was van m'n zoontje ben ik ook geweest en heb het onwijs naar m'n zin gehad! Op zondag al vroeg naar toe gegaan en tot t einde gebleven. Leuke wipstoel gekocht, babyfoon, op de foto geweest, lekker rond gekeken, wat gegeten. Ik ben trouwens niet naar de huishoudbeurs geweest.
Ik ga deze zwangerschap voor de eerste keer, mijn vriend heeft 2 kaartjes gewonnen dus kan ik mooi met mijn moeder , ik ben benieuwd.