Meeroken en zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Corinne348, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Sillie het is wel degelijk schadelijk net als uitlaatgassen.
    Het gaat allemaal naar je placenta toe en daar brengt het schade aan.

Ehm even terug on topic.
    Jij gaat gewoon naar je leiding gevende en kaart het aan.
    Zeg ook dat als hijzij er niets mee doet je verdere stappen gaat ondernemen.
    Niet zo bang zijn voor de reacties van de andere maar opkomen voor jezelf en de kleine.

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Jahoor, wat een waanzinnig idee :confused: :( Andere baan zoeken? Ze mogen gewoon niet roken op de werkplek, basta. Laat zij maar een andere baan gaan zoeken, als stratenmaker bijvoorbeeld, kunnen ze lekker de hele dag staan paffen!

En meeroken is wèl schadelijk, waarom denk je dat er anders zo'n streng rookbeleid wordt gevoerd tegenwoordig. Als het allemaal wel mee zou vallen, dan zou iedereen z'n peukie nog gewoon in de kroeg mogen roken...

3. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Nou Loetje, dat "waanzinnige idee" opper ik niet, omdat ik vind dat haar collega's gewoon binnen mogen roken hoor.
    Ik bedoel daarmee, dat als je zulke collega's hebt; collega's die je niet serieus nemen, je je af kunt vragen of je wel met zulke mensen wilt werken.
    Als er alleen voor staat en je collega's gewoon binnen blijven roken terwijl je dit al verschillende keren hebt aangekaart, dan vind ik ze niet heel erg collegiaal. Dan kun je wel zeggen, laat hun maar een andere baan zoeken maar dat zullen ze waarschijnlijk niet doen he.

Ze mogen niet roken nee, maar ze doen het wel. En de baas zit er blijkbaar niet zo mee anders had hij wil ingegrepen. Wie denk je nou dat er aan het kortste eind zal trekken...
    Stel dat ze er iets van gaat zeggen. Haar baas zal haar dan ook niet serieus nemen. Dan kun je dit melden bij de inspectiedienst. Ze heeft natuurlijk gelijk, maar iedereen weet dat zij dit heeft gezegd. Dus iedereen zal haar met de nek aankijken. Feitelijk gezien staat ze in haar recht. Ik vind dat natuurlijk ook. Maar je moet wel kijken naar de realiteit. En dat is dat haar collega's haar dan zullen gaan pesten waarschijnlijk. Haar angst is heel reeël vindt ik.

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Op wat voor plek werk jij, waar roken nog is toegestaan?

:( :(

diep triest, die baas daar ook...Die is zeker zelf ook zwaar verslaafd... :confused:

Deel Deze Pagina