hallo meiden, ik heb vandaag een ontspannende avond gepland in een beautyshop, namelijk het bubbelbad! ik zie er echt naar uit! maar vroeg me af of die bubbels kwaad kunnen voor de buik of het kindje? groetjes nathalie
Ik heb thuis een bubbelbad en daar zit ik een paar keer per week in. Niet altijd met bubbels aan, maar toch wel zo'n 1x per week. Je moet alleen een beetje uitkijken met sommige essentiele badolien geloof ik, dus die gebruik ik bijna nooit. (ff opgezocht: basilicum, hysop, jeneverbes, marjolein, mirre, rozemarijn, salie en scharlei)... Enjoy!
bedankt meid voor je reactie! ben al wat gerust gesteld! ik weet natuurlijk niet of ze daar olien indoen en zoja welke? dusja maarja ga er niet teveel over piekeren maar lekker genieten!
De laatste 6 weken van je zwangerschap word t gebruik van gemeenschappelijke bubbelbaden afgeraden ivm infectiegevaar.. Laatste 6 weken Tijdens de laatste 6 weken van de zwangerschap is het niet verstandig om gebruik te maken van kleine gemeenschappelijke baden, zoals dompelbad en bubbelbad. De kans op infectie is in deze periode groter, omdat er al enige ontsluiting kan zijn. Zwemmen is echter geen probleem. Maar zo te zien ben je nog niet aan de laatste 6 weken toe