Baby rode wangetjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elmirah, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmirah

elmirah Lid

24 mrt 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Mijn dochtertje is nu 13 weken en heeft opeens roode wangetjes kwijlt veel vuisten in de mond veel en soms haar vinger Zo erg in haar mond dat ze gaat overgeven temperatuur is 37.2 en is onrustig en drinkt ook onrustig tepel los en dan weet niet

Kan het zijn dat het tanden is heb de consultatie bureau gebeld en Zijden ja in de gaten houden 😓

Kent iemand dit en heeft iemand dit ook gehad

Mvg

2. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Dat klinkt alsof het heel goed tandjes zouden kunnen zijn! Geef haar eens iets te kauwen, bijvoorbeeld een bijtring uit de koelkast, en kijk eens hoe ze reageert. Je zult het waarschijnlijk zelf moeten vasthouden omdat ze nog vrij jong is. Succes! :)

3. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Ja tandjes. 99% zeker als ik je verhaal lees. Chamodent is homeopatisch en kan de pijn verlichten. Maar wij zweren bij Dentinox. Oorstokje in het flesje steken, fles op zn kop, zodat het einde van het stokje verzadigd raakt en daar je kindje even op laten bijten / kauwen. Verzacht de pijn. Het is een verdovende vloeistof. Mijn kindjes vinden het lekker 😁

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    hm, dat heeft mijn dochter ook rond die leeftijd gehad.
    pas met 14 maanden eerste tand.
    wang was zo rood en heet dat ik het advies kreeg van de huisarts om er vaseline op te smeren omdat het kapot ging. werd helemaal droog.

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Tandjes denk ik. Mooi op tijd...

Deel Deze Pagina