Ja Jip is nu leuk maar zie je het voor je dat een grote stoere kerel Jip heet? Ik zou voor een naam gaan die bij alle leeftijden past
Leuke combi maar idd jip vind ik een kinderlijke naam. Alhoewel ik een hele leuke.puber jip ken en die is erg stoer!
Ik vind Jip een vreselijke naam, sorry. Hier zie ik geen volwassen man bij, maar een klein ondeugend jongetje en dat blijft een kind niet zijn hele leven.
Ik vind dat altijd zo'n onzin, dat een naam niet bij een volwassene past. Je groeit er toch in mee? Ik vind Jip wel echt een leuke naam. Beter dan dat je 1 van de vele Niels-en bent in je omgeving, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Net zoals eerder werd gezegd vind ik het ook een leuke combi. Maar twijfel ook of het leuk is op latere leeftijd. Variant? Joep, Job, Jibbe? Mijn vriend zegt altijd: bedenk of je kind met de naam president zou kunnen worden
Ik vind het een geweldige naam dus ik zeg doen. Wij hadden de naam voor een meisje heel hoog staan maar ik vind 'm ook heel leuk voor een jongen!
Ik zeg doen! Mijn man moest in het begin wennen maar hij zei laatst dat we een goede keus hebben gemaakt. Ook heb ik veel reacties gekregen van mensen die Jip een leuke naam vinden omdat je het niet vaak hoort.
Leuk! En Jip niet voor een volwassen man? Kijk eens naar vorig seizoen van "over mijn lijk" van BNN (ok, beetje vreemde context nu als we het hebben over een newborn ). Daar zat een volwassen Jip in. niks mis mee! Was een leuke vent.