Juist door over mijn lijk ben ik op de naam gekomen. Gewoon omdat hij zo positief en vol levenslust was.
Ik vind het er erg leuk bij passen, maar Job en Joep zouden eerder mijn voorkeur hebben omdat het wat volwassener klinkt. Maar ach gewoon doen wat je mooi en leuk vind hoor... heb ik ook gedaan
Het staat wel bij elkaar, maar vind Jip geen leuke naam. Net als hierboven vind ik het een naam tot een jaar of 3. Een te hoog Jip en Janneke gehalte. Sorry, bedoel het echt niet rot. Job vind ik wel heel erg leuk!!!!! En staat ook leuk bij Mees (ook een leuke naam)
Fijn dat jullie allemaal een eerlijke reactie hebben gegeven! En natuurlijk zijn namen erg smaakgevoelig dus voel je vooral niet lullig als je het niet mooi vindt! Job was eerst ook een kanshebber, maar vinden die naam wat minder vrolijk klinken...! Ik denk dat we er uit zijn.....nu nog wachten tot ie komt! Bedankt voor jullie reacties!
Mijn nichtje heeft die twee namen aan haar kindjes gegeven! Superleuk! Zeker doen. Vroeger op de camping was er een gezin met 4 vrolijke jongens, echt boefjes. Ze heette goof mees jip en pelle. Vond het zo leuk. Heb het altijd onthouden!