Wel alles gelezen, namen niet onthouden, dus misschien dubbel Mees en Sybren Mees en Thijmen Mees en Siep Mees en Sep(p) Mees en Bent Mees en Binck Mees en Jippe Mees en Jitse Mees en Just Mees en Roel Mees en Tuur Mees en Senn Mees en Diede Mees en Raaf (haha ) Mees en Raf Mees en Hugo Mees en Luuk Mees en Jop Mees en Chiel
Mees en Sep Mees en Jurre Mees en Siem Mees en Pepijn Mees en Finn Mees en Daan Mees en Dex Mees en Fedde Mees en Tijn Mees en Senn Mees en Mats Mees en Sil Mees en Jesse Mees en Stijn Mees en Seth Mees en Moos Mees en Cas Mees en Teun Dit zijn mijn ideeën. Ik ben wel dol op Dex. Maar dat is persoonlijk. verder ben ik niet zo van de Nederlandse namen, dus of het allemaal nederlands is geen idee. Zit er iets voor je bij?
Voor nu gaan we waarschijnlijk voor jip! mijn man is helemasl overtuigd, ik moet er nog wat aan wennen maar vind t wel een naam in dezelfde categorie! Bedankt voor de hulp!
Hoi, nog even snel reageren! Ik vind Jip echt een super leuke naam, dus dat terzijde! Maar wat vind je van Lev? Ik vind het zoooo stoer!! Groetjes,
Hihi lees nu pas je laatste bladzijde... J.ip is echt superieur! Zoveel leuke reacties gehad! En wij zijn er erg blij mee; vrolijk, kort, krachtig en ook beetje schattig.