mees* is jarig

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door mjs, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    vandaag zou onze zoon mees* 1 jaar zijn geworden .
    zojuist zijn we naar her grafje geweest om de boel te versieren en een mooi bloemstuk voor hem neer te leggen , ondanks dat het verdriet vandaag weer in echt alle hevigheid boven komt dit ons toch goed , maar het gemis blijft en ik ervaar zelf dat het iedere dag zwaarder word .
    Ook omdat ik nu zwanger ben van een zusje voor mees , ik had ze graag samen groot zien worden nu kan ik haar alleen maar vertellen over haar fantastische broer .

we missen hem .
    liefs edith
    mama van mees*

2. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Edith,

gefeliciteerd met Mees* En wat zullen jullie hem vandaag extra missen. Sterkte!

Liefs,
    Sanja

3. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Gefeliciteerd lieve Edith! Ik kan me voorstellen hoe erg je jullie kleine man vandaag mist. Hoop dat jullie toch een fijne dag hebben en vieren dat ondanks het feit dat hij niet meer bij jullie is, hij jullie wel papa & mama heeft gemaakt en dat jullie nu zelfs in verwachting zijn van een meisje!!

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Lieve Edith,

Wat naar voor jullie, en wat moet het verdrietig zijn.. en speciaal vandaag! Toch gefeliciteerd met jullie Lieve Kleine Mees*. En wat mooi dat hij een zusje krijgt! Ik wens jullie veel sterkte toe, en alle liefde!

Liefs.

5. Heel veel sterkte met deze moeilijek dag.Vandaag zal een dag met een lach en een traan zijn.
    Mees* pas goed op je zusje

6. Loe

Loe Niet meer actief

Lieve Mees* van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hele dikke knuffel voor je ouders.

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Edith van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mees*.
    Ik krijg kippenvel bij het zien van je mooie buidelfoto met hem en het met zusterliefde uitgeknipte hartje bij zijn voedingssonde.
    Is hij te vroeg geboren?
    sterkte

8. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    lief ons kleintje .
    mees is door zijn aandoening en mijn eclampsie idd ook te vroeg geboren met 33+4 dagen , maar is daar niet aan overleden .bijna heel mees zijn verhaal staat op de vlindersite . eind augustus sta ik met mijn dikke buik en mees* in mijn hart in de flair mama en daar staat ook het verhaal in . het is een laaaaang verhaal . hij is overleden aan ponto cerebelaire hypoplasie dit is een erfelijke hersenafwijking ........ lief dat je er naar vraagt vaak gaan mensen er maar van uit dat mees dood geboren is en hij is uiteindelijk 22 dagen oud geworden ,en toen hebben we zelf de behandeling moeten stoppen .

liefs edith
    mama van mees*

mooi he die foto ik kan dan zo verliefd worden , vind zo,n schatje maar dat vind iedereen natuurlijk van zijn of haar eigen kind :)

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat erg dat mensen dat vaak denken. die 22 dagen zullen heel moeilijk zijn geweest met vast ook heel mooie momenten. en een moeilijke keuze hebben jullie moeten maken om de behandeling te stoppen, terwijl je in je hart weet dat het beter is voor hem.
    ik zag net dat je zwanger bent, wat zal dat spannend zijn, probeer ervan te genieten!
    Ik ga je verhaal lezen! in de flair.
    x

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tjonge, een jaar alweer. Wat gaat de tijd toch snel...en toch ook als de dag van gisteren...
    Wat goed dat jullie er een mooie dag van hebben gemaakt.
    Mees blijft toch altijd jullie zoon, ookal heb je hem maar zo kort mogen kennen...

Deel Deze Pagina