Dolfje is hier favoriet en Q heeft nu ook de borken van 'het geheim van...' ontdekt. Echt super leuke boeken idd!!
Na Dolfje Weerwolfje zijn we met onze oudste Roald Dahl gaan lezen (Tot nu toe: De reuzenkrokodil, De Griezels, Sjakie en de Chocoladefabriek en de Fantastische meneer Vos). Hij vindt ze fantastisch. Ook leuk: De drakenoppasser.
Leven van een loser, Tiger Team en boeken van Astrid Lindgren. Veder al genoemde Geromino Stilton, heksje Lilly en Dummie de Mummie.
Boeken van Roald Dahl zijn inderdaad ook super maar sommige zijn echt nog te spannend voor in de dochter. Gelukkig is ze nu bezig met de Fantasy serie van Stilton en daarmee Hopelijk nog wel even zoet. (Er gaan er twee per week doorheen momenteel dus ik blijf meelezen voor tips).
Qua interesse ging het hier in deze volgorde: - dolfje - alle overige boeken van paul van loon - waanzinnige boomhut - stilton - roald dahl - harry potter - kronieken van Narnia Van Harry Potter mocht ie van ons de eerste 2 boeken lezen, de rest vind ik nog niet geschikt voor een 7jarige. Nu is ie bezig met het eerste boek van de kroenieken.
Fantasia van Stilton leest mijn zoon op dit moment en Narnia ligt hier ook. Roald Dahl ga ik eens onder zijn aandacht brengen.