Dat wordt even schakelen: we krijgen een zoontje! Wie helpt er bij het bedenken van een leuke jongensnaam? Onze dochter heet J.as.mijn. Dat vinden wij een lieve naam. Voor een jongen dus weer op zoek naar een lieve naam.
Eloy Ivan Jonas/Jonah Kay Kyan Levi Lenn Liam Milas Milan Nio Nando Owen Patrick Quint Sem Tom / Tim Toby Vince wessel Yves
Lieve namen, vind ik namen met zachte klanken, zoals : Bas Daan Mees Lenn Seb - Sep Niels Sil Finn Senn Raf Pim Ralf Beau Noah Floris Ruben Emiel Dion Yoren - Joren Egon Roman Odin Leon Silvan Philip Ramon Robin Florian Daniël Fabian Elias Gabriël Dorian William Tobias
Ik heb zelf 2 broers Jimmy & Johnny.. (ook wel Jim en John genoemd) Of Rafael, Leroy vind ik ook wel schattige namen maar past waarschijnlijk niet bij Jasmijn.. ,
Abel Antonie / Anthonie Arne Arnoud Arthur Bas, Bastiaan, Bastian Beau / Bo Ben, Benjamin Bodhi Borre, Bor Camiel Casper David Diem Dieter Ebbe Emiel Erik Esben Ewoud Fedde Feie Felix Ferre Filip / Philip Flinn / Flynn Flip Floran, Florian Floris Giel Gies Gijs Hidde Hessel Ilan Ingmar Ischa / Isha Keije Leander Len / Lenn Levin Linus Livio Loet, Loek Loran Lucian Luuk, Lucas / Lukas Maarten Matthias Matthis Max, Maxim Mees, Moos Melle Mels Menno Micha Michiel, Machiel Mick Midas Nanne, Nando, Nanno Niek Niels Nilo, Nino Nisse Niven Noam Noud Olaf Olivier Onne, Onno Oscar Otto Pelle Pim Ralph / Ralf, Rolf / Rolph Reier / Reijer Remi Rienk Rinke, Rink Roan Robbe Rodi Roel, Roelof Ronne Rune Sam Seb / Sepp Sebastiaan, Sebastian, Sebas Sef / Zef / Seph / Zeph Seije / Sije Seppe, Sebbe Sibbe, Sippe Siebe Siebren Siem, Siemen Sil / Sill Silas Silven, Silvan Sjors Stef, Sten, Stan Stian Teije / Tije Teun Tias / Thias Tibbe Tibo / Thibault Tiebe, Tiede Tiemen Ties Timo Tobe, Toben, Tobin Tobias, Tobian Tom / Thom Tos Victor Vigo Waldemar Walter Wes, Wessel Wiebe, Wibo Wout, Wouter Yrian
Grappig, ik ken ook een Jasmijn met een broertje Tim. Weet niet of ik het perse een lieve naam vind maar past wel leuk bij elkaar! Succes!
Ik vind mathijs mooi bij jasmijn . Zou niet voor en korte naam gaan omdat jasmijn ook een wat langere naam is.
Wij hebben ook een Jas mijn. Haar zusje heet Lu na en haar broertje, zie banner. Wij houden juist totaal niet van allerlei 'dezelfde' namen. En de post valt mee hoor, voor kinderen schrijft men de naam toch vaak voluit en anders lost een tweede naam het op. Zou alle J namen niet laten afvallen hierdoor Wij hadden op ons lijstje: Vigo Joas Jonah Joaz Mick Fynn Ayden Dani Mika Sem / Sam Hoop dat je er toch wat aan hebt, succes