Wat vinden jullie de mooiste naam?? Misschien handig voor jullie om te weten waar het een beetje bij moet passen We hebben al drie kindjes en ze heten Merijn, Suze en Josefien.. Ben heel benieuwd!
Silvijn vind ik prachtig, maar veel te jut en jul naast Merijn. Is Silvan misschien iets? Mees is niet mijn smaak en Jilles klinkt erg vrouwelijk. Jules vind ik wel weer leuk.
Mees vind ik wel erg hip naast de andere namen. Silvijn superleuk, maar rijmt op Merijn. Jilles past wel leuk in het rijtje, maar vind ik qua naam minder.
Mmm, meningen zijn verdeeld dus.. Bedankt voor jullie reacties. Mees komt bij ons in de buurt weinig voor maar is in theorie een wat hippere naam. We vinden m zeker heel leuk. Silvijn is niet zo populair en vooral ik vind m heel mooi.. Mijn man ook maar vind de combi met Merijn helaas ook niet zo mooi, ik vind t nog wel kunnen. Jilles hebben we nog niet zo lang erbij en zijn we nog niet heel zeker van.. Zijn er nog meer meningen? Ben benieuwd!
Mees is leuk wat denk je van Moos of Maes? Silvan inderdaad een mooiere optie dan Silvjjn ivm ijn klank Tobian of Tobias, Thibo ,Thimo of Tobe vind ik ook leuk erbij Jilles vind ik niet mooi
Mees vind ik niet bij de andere namen passen. Silvijn en Merijn zijn inderdaad ook niet de ideale combi, dus dan zou ik voor Jilles gaan.
Mees! Suze is momenteel ook best hip en Jozefien komt ook terug dus vind het juist goed passen. Silvijn is te jut en jul, Silvan past dan mooier. Bij Jilles denk ik aan Gilles de la Tourette( waar je wel niet aan denkt haha)
Mees is een super leuke naam, vind hem alleen niet zo passen bij de rest van jullie namen! Maar wie ben ik! Ik zou voor Mees gaan oog
Zoals eerder genoemd lijkt Silvijn wel erg op Merijn. Misschien inderdaad Silvan/Silven een optie? Mees vind ik wel erg leuk en ook een stoere naam. Jilles vind ik niet zo.