Suppppeeerrr drukke baby van 7.5 maand. Periode?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nihal, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb een dochtertje van 7.5 maand en is zoooo actief zoooo druk en zo aanwezig en nieuwsgierig. Ze gaat erg ruw om met speelgoed en is dan ook zo gefocust, ze lijkt net een vervelend kind die dat ding alsmaar treitert :D..

We waren als laatst nog bij de cb, de arts kon haar moeilijk controleren omdat ze naar haar buik rolde en vervolgens alles wat op haar bureau lag, weg veegde...

Is dit normaal? Is dit ook zo'n fase?

2. Melanie2014

Melanie2014 Actief lid

16 sep 2014
    131
    0
    16
    Hier hetzelfde ook precies 7.5 maand. Zal er wel bij horen.. zou ik ook doen als ik net kon rollen/kruipen/zitten/stappen haha

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Is helemaal normaal volgens mij en lijkt me zelfs eerder een goed dan een slecht teken. Je baby wil gewoon heel graag de hele wereld ontdekken. Dat van dat ogenschijnlijk "treiteren" herken ik wel. Mijn dochter heeft een fase waarin ze erg geobsedeerd is in ogen. De ogen van haar knuffels en de poppen van haar zus moeten het dan ook dikwijls ontgelden. Dan zit ze met haar bolle gefoste babytoetje met haar tongetje half uit haar mond een patij in die oogjes te prikken, je wordt er bijna bang van. Helaas heeft ze door dat mama ook ogen heeft en misschien nóg wel leuker, wimpers, waaraan je heel leuk kunt trekken. Aan de ene kant heerlijk dat ze zoveel lol beleefd aan zoiets simpels, aan de andere kant Auw!

Deel Deze Pagina